​De omgekeerde wereld van advertising voor Coca Cola

​De omgekeerde wereld van advertising voor Coca Cola

Vorig artikel Volgend artikel

Obesitas, een welbekend begrip en een steeds terugkerend onderwerp in het dagelijks leven. Het drinken van frisdrank wordt wel gezien als één van de grootste boosdoeners van overgewicht. Frisdranken bevatten veel suikers en zijn daardoor erg calorierijk. Coca Cola maakt tegenwoordig ook steeds meer reclame voor de light of zero variant, maar ook deze schijnen niet goed voor je te zijn en vergroten in sommige gevallen juist de kans op het krijgen van obesitas. Risico’s van overgewicht zijn onder andere een grotere kans op het ontwikkelen van diabetes, een hoog cholesterol en een hoge bloeddruk. Daarnaast tasten de zuren in frisdranken je tandglazuur aan.

Maar ondanks alle risico’s en verhalen is en blijft cola een populair product en Coca Cola een populair merk. Toch is er een manier gevonden om vanuit de kant van de producent het probleem aan te pakken. Een reclame die je echter nooit op televisie zult zien. Bekijk de video en zie de omgekeerde wereld van advertising voor Coca Cola.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies