Albert Heijn heeft een nieuwe 'supermarktmanager' gevonden

Albert Heijn heeft een nieuwe 'supermarktmanager' gevonden

Opvolger Ilse in nieuwe commercials te zien

Vorig artikel Volgend artikel

Eindelijk heeft Albert Heijn een opvolger gevonden voor de bekende supermarktmanager Harry Piekema. Ilse heet ze en we gaan haar de komende tijd regelmatig zien op tv.

De nieuwe hoofdrolspeelster is net als Harry supermarktmanager en we zien in de reclames hoe ze haar drukke leven inricht. Niet alleen in de winkel, maar ook thuis met haar gezin. Albert Heijn laat weten dat het dagelijks leven in de nieuwe reclamecampagne centraal staat. 'Dat is het lekkere van Albert Heijn' is de nieuwe pay-off.

Albert Heijn reclamecampagne
Beeld van de nieuwe reclamecampagne met Ilse. Foto: Albert Heijn

Nieuwe huisstijl voor Albert Heijn

Bij de start van de nieuwe reclamecampagne introduceert Albert Heijn ook een nieuwe huisstijl, waarin de kleur blauw nog veel prominenter naar voren komt. Als klant ga je dit zien in de supermarkten, online en de app. Het kenmerkende oranje staat voor de bonusaanbiedingen en het Nederlands Elftal en KNVB, waar AH sinds kort partner van is.

Vanaf aanstaande zondag start de supermarktketen met een introductiecommercial. Hierin stelt Ilse zich voor aan de kijker. In de campagne wil Albert Heijn laten zien hoe de keten het leven gemakkelijker, betaalbaar, gezonder en lekkerder maakt voor hun klanten. En we zien Ilse niet alleen in de supermarkt, maar zien volgens AH daarnaast waar zij dagelijks, ook thuis, mee worstelt.

We zijn tegenwoordig allemaal graag lekker druk. Op het werk, met de kinderen, met hobby’s en sporten, sociale media, vrienden en familie. Bij Albert Heijn snappen we dat als geen ander, want we zijn al 130 jaar de vertrouwde supermarkt voor iedereen. We inspireren je dagelijks om meer uit het leven te halen, op de manier die bij jou past. Ongeacht waar je woont, wat je zoekt, waar je bent of wat je te besteden hebt. We zijn er altijd en overal voor je: met een winkel om de hoek, online en onderweg. Dat maken we allemaal zichtbaar in deze campagne.
- Johan van der Zanden, directeur Marketing & Communicatie

Nieuwe reclame is grappig en vernieuwend

De eerste tv-commercial duurt maar liefst 90 seconden. Maar we krijgen op deze manier wel de kans om Ilse te leren kennen. En het moet gezegd: Albert Heijn heeft weer iets grappigs en vernieuwends bedacht. We zijn benieuwd welke 'avonturen' Ilse nog meer gaat beleven.

Bekijk hieronder de commercial!

Beelden: Albert Heijn

Irene Boskma

Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om uitgebreid te koken en bakken, hard te lopen en op reis te gaan. Of dat nu korte...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies