Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
De Stichting De Kinderconsument roept in een open brief het bedrijf Scarlet op om de huidige campagne van het nieuwe abonnement met gratis kindermobiel met onmiddellijke ingang te stoppen.
De campagne, die nog steeds te zien is op billboards en een website, toont een meisje dat gekleed is, zoals de stichting omschrijft in ‘minuscule lingerie’.
Doordat de Reclame Code Commissie niet ontvankelijk bleek voor de honderden klachten van ouders richten zij zich nu in groten getale tot Stichting De Kinderconsument . De stichting claimt dagelijks een enorme hoeveelheid klachten binnen te krijgen van ouders die ook de billboards en de website willen laten verbieden. (Adformatie.nl)
Verder lezen over Reclame
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Advertising14.08.2023
De voordelen en nadelen van adblockers
Video18.05.2023
YouTube op TV krijgt onskipbare advertenties van 30 seconden
Hè bahAutomotive17.05.2023
Tesla wil reclame gaan maken
De adem van de concurrentie wordt te heet en prijsverlagingen werken niet meerOnline12.04.2023