Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
AdEaters zijn mensen die het liefst een hele nacht top commercials ‘vreten’. Onverzadigbaar als het gaat om dit soort minispeelfilmpjes op de rand van kunst en commercie. En de grootste AdEater is zonder twijfel Jean Marie Boursicot. Als tienjarig jongetje loopt hij al de vuilnisbakken van de Parijse cinema’s af. Op zoek naar weggegooide reclamefilmpjes die in de bioscoop zijn vertoond.
Tegenwoordig woont hij met zijn 1,2 miljoen commercials in Zwitserland. Elk jaar komen daar 25.000 spots bij. Jean Marie ontbijt elke ochtend met drie uur reclames kijken. Vandaar ook de naam AdEater. De meest bijzondere en allerbeste spots selecteert hij. Die oogst monteert hij één keer per jaar tot een buitengewoon verhaal. Een bijzondere bioscoopfilm, in de pauzes ondersteund door live entertainment, met een wereldwijd publiek.
Night of the AdEaters is daarom een magische gebeurtenis. Middelpunt is een rollercoasterspeelfilm van emoties die is te zien in het Pathé Tuschinski theater. En een uitgelaten zaal raast in hoog tempo van lachsalvo’s naar stiekem weggepinkte tranen. Van geniale vondsten naar te stom voor woorden. Beelden, tunes en teksten uit het DNA van de wereld maken je een nacht lang schor van sprakeloosheid. Laat je inspireren, geniet en schreeuw mee met alle creativiteit die op het grote doek langskomt!
Binnenkort verloten we een aantal toegangskaarten. Wordt vervolgd …
Verder lezen over Reclame
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Advertising14.08.2023
De voordelen en nadelen van adblockers
Video18.05.2023
YouTube op TV krijgt onskipbare advertenties van 30 seconden
Hè bahAutomotive17.05.2023
Tesla wil reclame gaan maken
De adem van de concurrentie wordt te heet en prijsverlagingen werken niet meerOnline12.04.2023