De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Expedia introduceert zijn nieuwe Europese advertentiecampagne in Nederland. Onder de naam ‘Op je lijf geschreven reizen‘ laat Expedia zien dat achter Expedia een divers team van ervaren reis- en technologieprofessionals schuilt. Zij streven naar samenwerking met klanten om de beste producten en diensten te creëren voor een optimale reiservaring. Met de campagne wil Expedia de bekendheid als betrouwbare partner verder versterken.
De nieuwe multimediale campagne is ontwikkeld door Ogilvy & Mather Advertising en omvat tv, radio, print en online media. De eerste advertenties verschijnen vanaf vandaag in Nederland en zijn ook in andere Europese landen te zien. De campagne wordt verder ondersteund met social media kanalen zoals YouTube en Facebook. In de loop van de tijd zullen meerdere marketingacties met het thema ‘Op je lijf geschreven reizen’ worden opgezet.
Europees consumentenonderzoek
In de campagne ‘Op je lijf geschreven reizen‘ focust Expedia op de mensen achter het merk en hun passie voor reizen. In de tv-campagne begrijpen Expedia-medewerkers elkaar perfect, ondanks dat ze in meerdere talen communiceren. Dit is een afspiegeling van de meertalige en multiculturele sfeer op het Europese hoofdkantoor van Expedia in Londen en het gedeelde inzicht tussen reiservaren medewerkers. De scenario’s uit de commercial zijn gebaseerd op verschillende inzichten verkregen uit een aantal consumentenworkshops die zijn uitgevoerd als onderdeel van een uitgebreid Europees marktonderzoek.
“Expedia kijkt vooruit en focust zich op het ‘vormgeven’ van de toekomst van reizen. We zien dat de reisbranche enorm vernieuwend bezig is, echter komt dit nog niet tot uiting in de reclamecampagnes. De nadruk in advertenties ligt nog vaak op prijsaanbiedingen en aantrekkelijke vakantiebestemmingen. De klant heeft echter behoefte aan een persoonlijke benadering en de toegevoegde waarde van een reisorganisatie die niet alleen advies en ondersteuning biedt indien nodig, maar ook inspeelt op de individuele behoeften,” zegt Geoff McCave Senior Marketing Manager bij Expedia.
Verder lezen over Reizen
Online26.11.2024
Dit zijn volgens Booking.com dé reistrends voor Nederlanders in 2025
Technology22.11.2024
Deze AI-functies van Booking.com maken het plannen van je volgende reis slimmer & eenvoudiger
Nieuws22.08.2024
OV-chipkaart-opvolger komt later door onenigheid met bunq
Online31.07.2024
Booking wordt flink aangepakt: dit is waarom de reissite onder vuur ligt
Artificial Intelligence23.06.2024
Booking.com heeft een haat-liefde-verhouding met AI
Cybercrime05.06.2024
Zo voorkom je dat je te maken krijgt met vakantiefraude
Lifestyle29.05.2024
Voordelig reizen door heel Nederland. Met deze tips kunnen autoreizigers geld besparen op hun reis
Gadgets24.05.2024