De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Microsoft Advertising heeft een nieuw online self service advertentieplatform gelanceerd voor campagnes vanaf 1.000 euro. Daarmee is het nu voor ondernemers mogelijk om online op een snelle en gemakkelijke manier zelf hun web video, banners en messenger tekstlinks te ontwikkelen én in te kopen. Maandelijks bezoeken zo’n 8,3 miljoen Nederlanders het MSN/ Windows Live netwerk van Microsoft.
Op het nieuwe advertentieplatform www.spotzer.com/microsoft kunnen adverteerders dus zelf hun campagnes bouwen. Aan de hand van een compact stappenplan kiezen zij eerst het type media dat ze willen kopen, en de mate waarin ze willen segmenteren.
Vervolgens kunnen zij een bestaande advertentie uploaden of zelf een nieuwe samenstellen. Daarvoor kunnen ze gebruik maken van een bibliotheek van professioneel geproduceerde video’s en banners. Alle advertenties kunnen gratis worden gepersonaliseerd. Alle licenties en creatieve diensten worden door Microsoft Advertising aangeboden zonder extra kosten voor de adverteerder.
De campagne kan door middel van Microsofts geavanceerde ad serving technologie regionaal worden ingezet. Andere targeting mogelijkheden zijn geslacht en leeftijd. Instappen kan al vanaf € 1.000 waardoor deze mogelijkheid ook voor kleinere en/of regionale adverteerders erg aantrekkelijk is.
Verder lezen over Microsoft
Online22.04.2024
Een realistische video van jou is gemaakt met één foto
Social Media16.04.2024
Dit zijn volgens LinkedIn de beste bedrijven voor carrièreontwikkeling in 2024
Online11.04.2024
Windows 11 wordt voorzien van meer reclame
Gaming05.04.2024
Xbox krijgt een AI-chatbot die nu al tegenvalt
Technology01.04.2024
Tijdmachine: Microsoft Bob was Microsoft voor beginners
Marketing01.04.2024
Microsoft gaat het doen: Teams en Office scheiden
Gaming28.03.2024
Komt er een witte, discloze Xbox Series X?
Online14.03.2024