
Microsoft Advertising heeft een nieuw online self service advertentieplatform gelanceerd voor campagnes vanaf 1.000 euro. Daarmee is het nu voor ondernemers mogelijk om online op een snelle en gemakkelijke manier zelf hun web video, banners en messenger tekstlinks te ontwikkelen én in te kopen. Maandelijks bezoeken zo'n 8,3 miljoen Nederlanders het MSN/ Windows Live netwerk van Microsoft.
Op het nieuwe advertentieplatform www.spotzer.com/microsoft kunnen adverteerders dus zelf hun campagnes bouwen. Aan de hand van een compact stappenplan kiezen zij eerst het type media dat ze willen kopen, en de mate waarin ze willen segmenteren.
Vervolgens kunnen zij een bestaande advertentie uploaden of zelf een nieuwe samenstellen. Daarvoor kunnen ze gebruik maken van een bibliotheek van professioneel geproduceerde video’s en banners. Alle advertenties kunnen gratis worden gepersonaliseerd. Alle licenties en creatieve diensten worden door Microsoft Advertising aangeboden zonder extra kosten voor de adverteerder.
De campagne kan door middel van Microsofts geavanceerde ad serving technologie regionaal worden ingezet. Andere targeting mogelijkheden zijn geslacht en leeftijd. Instappen kan al vanaf € 1.000 waardoor deze mogelijkheid ook voor kleinere en/of regionale adverteerders erg aantrekkelijk is.

De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl