Advertising27.06.2008

HeldenMoed


heldenmoed.jpg
heldenmoed.jpg

In september van dit jaar start de Landelijke StichtingTegenZinloosGeweld het project HeldenMoed voor alle gemeenten in Nederland.

Met het project HeldenMoed is het de bedoeling dat gemeenten jongeren bekronen die zich onderscheiden als helden. Jongeren hebben bijvoorbeeld het lef of de durf om anderen in nood te helpen. Jongeren hebben de moed om zich op een positieve wijze in te zetten voor hun leefomgeving. Kleine acties of in het oog springende daden… Initiatieven die bijdragen aan bewustwording en gedragsverandering willen wij honoreren en erkenning geven.

De jongeren die in aanmerking komen voor een onderscheiding worden door de burgemeester in de maand augustus 2009 in het zonnetje gezet en krijgen als beloning een onderscheiding in de vorm van een lintje, een oorkonde en een persoonlijke felicitatiebrief. Uit deze helden nomineert de gemeente uiteindelijk 1 persoon die meedoet aan de Landelijke HeldenMoed verkiezing in september 2009.

Bart Wisbrun van de LSTZG: “Moed is nodig om je leefomgeving op een positieve manier te verbeteren. Moed is nodig voor het creëren van een samenleving waarin wij niet dagelijks geconfronteerd worden met onveiligheidsgevoelens. HeldenMoed is nodig om initiatieven te stimuleren en op die manier veranderingen tot stand te brengen. Ontwikkel een positieve beweging vanuit het hart van de samenleving. Steentjes worden vaker gegooid, stromingen veranderen en verbindingen worden gelegd.”

Verder lezen over Campagne

Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man

Bijna iedereen heeft wel een antwoord als je hem vraagt wat hij of zij zou doen met 120 miljoen, maar niemand vraagt wat je nu doet om je een winnaar te voelen. Wat als je dat wel doet?

Entertainment04.06.2024

Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Het gegeven dat diefstal fout is en dat de dief daarvoor bij uitstek verantwoordelijk is, zorgt dat er soms voor dat jij alles maar gerust laat slingeren, jij jouw ramen niet langer sluit en jij jouw voor- en achterdeur...

Online22.02.2024

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

Vandaag is er een nieuwe (video)podcast beschikbaar gekomen waarin voormalig bondscoach Louis van Gaal voor het eerst in lange tijd een interview geeft. Van Gaal gaat voor de Podcast-serie Lichtpuntjes (van SIRE) in ges...

Video19.02.2024

Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

In aanloop naar Valentijnsdag lanceerde Intertoys vanuit hartje Rotterdam zijn eerste social campagne gericht op volwassenen, de Love Challenge. In een speciale bloemenkas voor de markthal in Rotterdam, ondergaan koppels...

Marketing13.02.2024

​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

'De enige roos die nooit verwelkt’
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

Op 1 april gaat de derde editie van de Alzheimer Challenge van start. Deelnemers worden uitgedaagd om gedurende de maand april 300 kilometer af te leggen om aandacht te creëren voor Alzheimer, een ziekte die in Nederlan...

Online27.03.2023

Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april

voor een toekomst zonder dementie
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

EA Sports heeft in samenwerking met verschillende competitiepartners een reeks in-game kits gelanceerd met krachtige boodschappen over het uitbannen van racisme en discriminatie in het voetbal, zowel op als buiten het ve...

Gaming22.03.2023

Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23

Alle spelers kunnen de actie supporten
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

KLM heeft deze week als eerste luchtvaartmaatschappij ChatGPT, het geavanceerde taalmodel (software GPT-3.5) van OpenAI, toegevoegd als onderdeel van een communicatiecampagne. Valentijnsdag Op 14 februari lanceerde...

Marketing16.02.2023

ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne

resultaten zijn positief