Originele social media actie van Nescafé: Unlock jouw mok

Originele social media actie van Nescafé: Unlock jouw mok

Vorig artikel Volgend artikel

Nescafé is op de proppen gekomen met een geweldige nieuwe campagne. In het filmpje zien we dat het koffiemerk staat voor het verbinden van mensen en het delen van momenten. Via hun eigen social media kanalen kwam Nescafé erachter dat veel fans gek zijn op de rode Nescafé mokken. 

Daarom verspreidde Nescafé 1000 rode mokken die aan een slot op allerlei openbare plekken vast werden gezet met een cijferslot. Fans konden via Facebook de code achterhalen om zo hun mok (mug) mee te nemen. Als de 'unlockers' het slot inleverden bij een van de Nescafé stands, kregen ze in ruil nog eens een rode mok en twee koppen koffie om te delen met iemand anders.

Oh ja Nescafé, we zitten hier met z'n negenen op kantoor, weet je gelijk hoeveel je er voor ons moet unlocken ;-). Leuke actie!

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies