Bol.com gaat meer doen met kleding en breidt assortiment uit

Bol.com gaat meer doen met kleding en breidt assortiment uit

Vorig artikel Volgend artikel

Met het verdwijnen van de V&D en mogelijk ook Perry Sport en Actie Sport zijn het zware tijden voor de traditionele retailers. Een tegenovergestelde ontwikkeling zien we online. Bijvoorbeeld bij Bol.com, dat steeds meer op Amazon begint te lijken. Vanaf vandaag kunnen (toekomstige) mama’s en papa’s ook bij bol.com ook terecht voor de leukste en mooiste kinderkleding en zwangerschapskleding.

Online winkelen is voor vele ouders een ware verademing. Je kunt op ieder moment van de dag, zelfs ’s avonds als de kinderen in bed liggen, vanuit huis op je gemak online je aankopen doen. Zodat je op de momenten dat je vrij bent ook écht vrij kunt zijn en tijd met het gezin kunt doorbrengen. Bij bol.com kon je al terecht voor speelgoed, kinderboeken en babyartikelen en met de toevoeging van kinder- en zwangerschapskleding willen we het nog makkelijker maken voor (toekomstige) ouders,” aldus Daniel Ropers, algemeen directeur bij Bol.com.

80 merken

Er worden duizenden kledingstukken van meer dan 80 verschillende merken toegevoegd, waaronder ook de bekende merken Tumble ’n Dry, Name it, Levi’s, Gsus, WE Fashion, Noppies, Mamalicious, Esprit en Supermom.

Ondernemers

Er zijn al meer dan 9.000 grote en kleine ondernemers uit Nederland en België – met of zonder webshop – die hun assortiment verkopen via Bol.com. Ook voor het assortiment Baby & Kind zoekt de webshop de samenwerking. Al bijna een derde van de verkopen in deze speciaalzaak verloopt via een externe verkoper.

Speciaalzaak Baby & Kind

Sinds de opening van de speciaalzaak Baby & Kind in 2012 is het totale assortiment uitgebreid tot al meer dan 100.000 artikelen. Naast baby- en peuterkleding in de maten 38 (prematuur) t/m 116, wordt nu ook kinderkleding in de maten 128 t/m 176 en zwangerschapskleding toegevoegd. Hiermee is het naar eigen zeggen de grootste speciaalzaak Baby & Kind van Nederland en België.

Fashion

Het aanbieden van (merk)kleding voor volwassenen (sportkleding biedt het al aan) lijkt een logische vervolgstap te zijn.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies