Bol.com-klant meer keuze dankzij integratie andere webwinkels

Vorig artikel Volgend artikel
Bol.com-klant meer keuze dankzij integratie andere webwinkels

Vanaf vandaag gaat bol.com het winkelen in Nederland veranderen door ondernemers, verenigingen en winkeliers met én zonder webwinkel de mogelijkheid te geven online te verkopen via hun website, waarmee zij zelfstandig en gemakkelijk hun assortiment beschikbaar kunnen stellen voor alle 3,5 miljoen klanten van bol.com.

Volgens de website veranderen zij hiermee voorgoed het Nederlandse winkellandschap. 'Deze verandering stelt ons in de gelegenheid om het assortiment voor klanten snel te verdiepen.' aldus Michel Schaeffer, marketingdirecteur bij bol.com. De winkel wil klanten maximale keuze bieden op het gebied van assortiment, prijs, beschikbaarheid en snelheid van levering. Vanaf vandaag is ook het assortiment van specialistische webwinkels te vinden dat eerder niet bij bol.com te koop was.

Artikelen die al wel bij bol.com 'in de schappen liggen', worden via andere verkopers op de juiste manier geïntegreerd. Iedereen met een Kamer van Koophandel-registratie en BTW-nummer kan vanaf vandaag via onze winkel verkopen en heeft zo in één klap de mogelijkheid om miljoenen klanten te bereiken. Als laatste nieuwe functie is het ook mogelijk voor andere winkels om tweedehands artikelen te verkopen via bol.com.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies