Screenager Mobile Fashion Statement

Vorig artikel Volgend artikel
1101802894clip_image001

[Igor Beuker] Het mobieltje is een alter ego of fashion statement geworden. Was een mobieltje eerst alleen nog om mee te bellen en te sms-en, tegenwoordig wordt de mobiele telefoon bij uitstek gebruikt om een fashion statement te maken. Vooral 'screenagers' (in beter Nederlands: schermjongeren) maken een stil maar veelzeggend gebaar, door hun mobieltje zichtbaar op een hoek van de tafel of bar neer te leggen. Het mobieltje geeft namelijk aan of de eigenaar een trendsetter is of een digitale kluns. En in plaats van de consument een bepaald design op te dringen, luisteren de 'handset' ontwikkelaars ook steeds beter naar hun doelgroep. De trend van het 'customizen' zet zich dus door. Een goed voorbeeld hiervan is de actie van Nokia. Dit merk organiseert in samenwerking met CosmoGirl en Seventeen een design wedstrijd. Op de site kan de bezoeker zich helemaal creatief uitleven: foto's uploaden, verschillende patronen en iconen maken. En meer. Ook grote modemerken spelen in op mobiele en digitale trends. Want hoe cool is het niet om je eigen customized mobieltje of Apple iPod te verpakken in een design hoesje? Voor slechts $ 200 is dit iPod hoesje van Burberry hiernaast van jou!

Recente artikelen van Igor Beuker: Viral Video Douwe Egberts Interactive Beerbabe Reclamevakbladen of Weblogtoppers?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies