Nog niet eerder vertoond: make-up verwijderen van een magazine

Nog niet eerder vertoond: make-up verwijderen van een magazine

Vorig artikel Volgend artikel

Eigenlijk is het niet alleen origineel, maar ook best briljant om een sample van je product in een magazine toe te voegen op een manier waarop je wereldwijd de aandacht krijgt.

Neutrogena, noem het maar een make-up remover, bedacht samen het creatieve bureau DM9DDB een actie met het weekblad Caras en de actrice Giovanna Ewbank. Bij het magazine werd een setje reinigingsdoekjes meegestuurd waarmee lezers van het blad de make-up van de mooie Giovanna konden verwijderen. Doel van de actie was om de lezers ervan te overtuigen hoe goed deze make-up remover werkt als het zelfs al op blad werkt.

Je kunt je afvragen wat voor chemische middelen er zijn gebruikt en of deze wel echt goed voor je huid zijn. In ieder geval laten Caras en Neutrogena zien dat er nog heel wat te halen is op het gebied van nieuwe vormen van offline advertising. In de Instragram video zie je DM9DDB-directeur Vitor Manzi die laat zien hoe het werkt.

caras

Meer content

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies