Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Zweedse studenten aan de Berghs School of Communication hebben een nieuw Social Live Art project gelanceerd via Twitter. Onder de naam ‘Don’t Tell Ashton‘, met een link naar het meest populaire Twitter account ter wereld van Ashton Kutcher, willen ze illustreren wat de invloed is van de vele gebruikers op Twitter.
Op dit moment is ‘Don’t Tell Ashton’ al behoorlijk aan het hypen en is het boeiend om te zien hoeveel Twitter gebruikers aanhaken op het project. Om mee te willen doen aan het project moet je vanaf de website een Tweet versturen via Twitter waarna je Twitter avatar in het frame wordt geplaatst. Meer volgelingen betekent een groter formaat. Slechts een persoon in de wereld, je raad al wie – Ashton Kutcher, heeft genoeg volgelingen om het gehele frame te dekken.
Don’t tell Ashton from Don't tell Ashton on Vimeo.
Verder lezen over Twitter
Social Media17.04.2024
Nieuwe X-gebruikers moeten straks betalen voor ze mogen posten
Social Media12.04.2024
Je kunt op X niet meer verbergen dat je voor de dienst betaalt
Social Media01.04.2024
X wil Not Safe For Work-communities toestaan
Technology25.03.2024
Neuralink gaat full circle voor Musk: man tweet met gedachten
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Social Media14.02.2024
Valentijnsdag 2024: de leukste nieuwtjes, tweets en inhakers
Ook voor ValentijnhatersSocial Media08.02.2024