Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Twitter wil niet langer weten wat je aan het doen bent. En dat is, hoe klein het ook moge zijn, een belangrijke verandering in hun DNA. Het “What are you doing?” is vervangen door “What’s happening?”.
Of dit een grote impact zal hebben op het gebruik van Twitter is eigenlijk niet eens de vraag. Veel Twitterazzi gebruiken Twitter al lang als informatiekanaal en in veel gevallen als een vervanger van messenger of email. Biz Stone, mede-oprichter van het 140-character fenomeen zegt er zelf het volgende over “We don’t expect this to change how anyone uses Twitter, but maybe it’ll make it easier to explain to your dad“.
En met dat laatste heeft hij gelijk. Twitter is zeker niet een “wat ben je aan het doen” feestje, maar is meer en meer geworden tot een live-feed van alles wat om gebruikers heen gebeurt. Twitter is daarmee veel eerder een real-live channel dan welke andere mediavorm dan ook. So “What’s Happening?”.
Verder lezen over Twitter
Social Media21.04.2024
Deze week viral: ninjakat, crookie en meer
Social Media17.04.2024
Nieuwe X-gebruikers moeten straks betalen voor ze mogen posten
Social Media12.04.2024
Je kunt op X niet meer verbergen dat je voor de dienst betaalt
Social Media01.04.2024
X wil Not Safe For Work-communities toestaan
Technology25.03.2024
Neuralink gaat full circle voor Musk: man tweet met gedachten
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Social Media14.02.2024