Marloes is oprichter en editor in chief van Travelvalley. Ze schreef ook de boeken Bucketlist Reizen, Bucketlist Stedentrips en Waanzinnige Roadtrips. Ze is gek op schrijven, reizen en hardlopen. E-mail: marloes@travelvalley.nl
Facebook lanceerde vandaag Facebook Reactions en heel even stond de wereld weer stil. Want wat vinden we daar nu ook alweer van, dat we bij iedere statusupdate kunnen aangeven of we iets ‘gewoon leuk’ vinden of dat we er wat meer emotie in kunnen gooien? Zoals Love, Haha, Yay en Wow. We moeten nu bij iedere thumbs up keuzes gaan maken in de emotie die we erbij hebben. Facebook, hadden we niet al genoeg keuzes te maken?! De meeste marketingafdelingen draaiden echter weer overuren om er op een ‘hilarische’ manier op in te haken. Waar de meeste creatieven het over eens zijn is dat Facebook er nog wel wat buttons bij had mogen maken, zoals het bierdopje van Heineken, die er natuurlijk weer snel bij waren. En zo hebben we nog wel meer inhakers kunnen vinden. Komen ze!
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023