Marloes is oprichter en editor in chief van Travelvalley. Ze schreef ook de boeken Bucketlist Reizen, Bucketlist Stedentrips en Waanzinnige Roadtrips. Ze is gek op schrijven, reizen en hardlopen. E-mail: marloes@travelvalley.nl
Facebook lanceerde vandaag Facebook Reactions en heel even stond de wereld weer stil. Want wat vinden we daar nu ook alweer van, dat we bij iedere statusupdate kunnen aangeven of we iets ‘gewoon leuk’ vinden of dat we er wat meer emotie in kunnen gooien? Zoals Love, Haha, Yay en Wow. We moeten nu bij iedere thumbs up keuzes gaan maken in de emotie die we erbij hebben. Facebook, hadden we niet al genoeg keuzes te maken?! De meeste marketingafdelingen draaiden echter weer overuren om er op een ‘hilarische’ manier op in te haken. Waar de meeste creatieven het over eens zijn is dat Facebook er nog wel wat buttons bij had mogen maken, zoals het bierdopje van Heineken, die er natuurlijk weer snel bij waren. En zo hebben we nog wel meer inhakers kunnen vinden. Komen ze!
Verder lezen over Facebook
Social Media03.12.2024
Meta test met AI-gegenereerde samenvattingen in Threads
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024