Social Media28.02.2013

Groupon steeds dieper in het rood


groupon-steeds-dieper-in-het-rood.jpg
groupon-steeds-dieper-in-het-rood.jpg

Internetbedrijf Groupon lijkt niet meer van de rode cijfers af te komen. Het bedrijf presenteerde de cijfers van het vierde kwartaal en liet weten dat ze een verlies hadden van 81,1 miljoen dollar, wat een jaar eerder 65,4 miljoen dollar was. Daarentegen steeg de omzet wel naar zeker 638 miljoen dollar. De verwachtingen voor 2013 zijn dan ook allesbehalve gunstig. 

De CEO van Groupon, Andrew Mason, blijft nog steeds positief. Hij zegt dat de groei van de omzet een duidelijk signaal moet afgeven dat klanten nog steeds stapelgek zijn op Groupon. Ook gaf hij aan dat het internetbedrijf door blijft gaan met het investeren in de groei in 2013, omdat ze nieuwe kansen zien om hun klanten te kunnen geven wat ze graag willen.

Groupon staat bekend om het aanbieden van groepskortingen bij verschillende zaken. Sinds vorig jaar zijn ze actief op de beurs, maar nooit wist het bedrijf positieve cijfers te behalen. Analisten verwachten dat hier in 2013 ook geen verandering in zal gaan komen. Het bedrijf blijft slechter optimistisch. 

Verder lezen over Groupon

Groupon gaat meer AI inzetten

We hebben in Nederland een ruime keuze aan dealsites: SocialDeal, WFDeals, Groupdeal en natuurlijk Groupon. Die laatste is wereldwijd enorm groot: ga je bijvoorbeeld op vakantie in Amerika, dan is het aan te raden even o...

Online16.08.2019

Groupon gaat meer AI inzetten

Groupon lanceert nieuwe Nederlandse website met verbeterde zoekfuncties

Groupon lanceert vandaag een compleet vernieuwde website in Nederland, evenals updates van de apps voor iPhone, Android en iPad. De nieuwe functies op de website en in de app moeten het consumenten makkelijker maken om...

Marketing25.08.2014

Groupon lanceert nieuwe Nederlandse website met verbeterde zoekfuncties

Groupon komt met Smartdeals & redesign van homepage

Groupon heeft eerder deze week bekend gemaakt nu ook in Nederland de zogenaamde 'Smart Deals' aan te gaan bieden. Hiermee biedt het bedrijf haar klanten de mogelijkheid om gepersonaliseerde nieuwsbrieven te ontvangen, wa...

Online01.11.2013

Groupon komt met Smartdeals & redesign van homepage

Groupon lanceert ‘deal zoektool’ voor consumenten

Groupon lanceert Local Hub, een zoekfunctionaliteit voor deals in Nederland. Local Hub is een nieuwe, online zoektool die het voor consumenten mogelijk maakt om deals te sorteren op hun locatie via een online kaart en hu...

Nieuws26.08.2013

Groupon lanceert ‘deal zoektool’ voor consumenten

Fosbury, eenvoudige manier van couponing

Vandaag lanceert Fosbury haar website met een dienst die het mogelijk maakt om eenvoudig (vooralsnog alleen) coupons te realiseren die verschijnen in de Apple Passbook App. Later zal ook Samsung Wallet ondersteund worden...

Advertising28.03.2013

Fosbury, eenvoudige manier van couponing

Groupon gaat dienstverlening dit jaar verbeteren

Groupon Nederland heeft met de Consumentenautoriteit afgesproken dat zij op 3 onderdelen haar dienstverlening aan consumenten zal verbeteren. De rol van Groupon blijkt namelijk niet altijd voor alle consumenten even d...

Online19.02.2013

Groupon gaat dienstverlening dit jaar verbeteren

Groupon stopt met wapen-gerelateerde aanbiedingen

Groupon heeft met betrekking tot het nationaal debat in de VS, voorlopig alle vuurwapen-gerelateerde aanbiedingen stopgezet. Michael Cargill, een vuurwapen rechten activist en eigenaar van Central Texas Gun Works, roept...

Online22.01.2013

Groupon stopt met wapen-gerelateerde aanbiedingen

Ook Nederlandse aanbiedingen in iPad-app Groupon

Vanaf nu is de officiële HD iPad applicatie van Groupon te downloaden in de App Store van Apple. Het is een internationale app, waarin nu ook alle Nederlandse aanbiedingen zijn meegenomen. Alle actuele aanbiedingen zij...

Mobile21.12.2012

Ook Nederlandse aanbiedingen in iPad-app Groupon