De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Afgelopen donderdag introduceerde Facebook de Facebook Card, een fysieke kaart waarmee Facebook-gebruikers in de Verenigde Staten aankopen kunnen doen bij verschillende winkels die met Facebook samenwerken. De kaart is geïntroduceerd als uitbreiding van Facebook Gifts, wat vorig jaar door Facebook in het leven is geroepen, maar nog steeds alleen toegankelijk is voor inwoners van de Verenigde Staten.
Via de website is het mogelijk om een fysieke Facebook Card aan te schaffen die gebruikt kan worden bij Jamba Juice, Olive Garden, Sephora en Target. Na het kiezen van het gewenste bedrag en het afronden van de betaling zal de ontvanger een melding krijgen over het kado en binnen enkele dagen zal de ontvanger per post een fysieke Facebook Card ontvangen.
De Facebook Card hoeft niet weggegooid te worden, aangezien de kaart opnieuw te gebruiken is. Wanneer iemand weer een gift krijgt via Facebook Card, zal het bedrag direct worden toegevoegd aan de kaart. De kaart is niet gekoppeld per winkel, dus het kan goed zijn dat er een specifiek bedrag staat voor een winkel terwijl er bij een andere winkel een ander bedrag staat. Via mobiel is het tegoed van de kaart ook te zien.
Verder lezen over Facebook
Social Media03.12.2024
Meta test met AI-gegenereerde samenvattingen in Threads
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Online25.07.2024
Meta gaat de strijd aan met Yahoo Boys en sluit duizenden accounts
Social Media22.07.2024
Kun je Facebook wel gratis noemen? De EU vindt van niet
Social Media01.07.2024
Facebook geeft gebruikers onvoldoende kans om van gepersonaliseerde ads af te komen
Krijgt Meta een miljardenboete?Social Media28.05.2024
Zo zorg je dat Instagram en Facebook je foto’s niet gebruiken om AI te trainen
Nieuws15.05.2024