Subway en Fox News populairste merken op Facebook in 2012

Vorig artikel Volgend artikel
Subway en Fox News populairste merken op Facebook in 2012

Twee populaire onderwerpen in 2012 waren de Olympische Zomerspelen in onden en de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Mensen op Facebook bespraken deze onderwerpen erg veel, vandaar dat het geen verrassing is dat Subway (sponsor Amerikaanse zwemmer Michael Phelps) en Fox News de populairste pagina's op Facebook waren in 2012. Dit blijkt uit een onderzoek van Track Social Blog

Mede door de Amerikaanse presidentsverkiezingen was Fox News erg popuilair op Facebook in 2012. Fox News ontving gemiddeld 7443 reacties per dag. Facebook zelf was ook erg populair op hun eigen website. Volgens Track Social was Facebook de best presterende pagina op de website, gevolgd door YouTube. Facebook was ook het meest besproken onderwerp op hun eigen website. Ze hadden in 2012 meer dan 26 miljoen fans op Facebook.

De meest gelikete post was die van Cover Girl. Dit bericht ging over een 13 jarig meisje die tegen kanker vocht. Subway was ook erg populair op de website. Dit komt vooral door hun hoge niveau van betrokkenheid op de website. Ze wisten op allerlei manieren hun klanten aan te spreken. Ook de pagina van Disney was erg populair in 2012 op Facebook. 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies