Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Twitter heeft officiëel toestemming gegeven aan publishers om hun Twitte-achtergrond te gebruiken als adverteerruimte. De website AdAge vertelt dat Twitter bevestigd heeft dat het niet tegen de regels is om te adverteren via je achtergrond of via je tweets. Een woordvoerder van Twitter vertelde het volgende: “The space is the user’s to customize, and we encourage them to be clear if they are promoting something there, for money or other consideration.”
De reden dat Twitter hier antwoord op gaf, had te maken met de achtergrondverandering van het Twitter-account People StyleWatch, wat een onderdeel is van Time Inc. Op de ahtergrond is een advertentie te zien voor Jergens Daily Moisture. De meeste bedrijven op Twitter gebruiken hun achtergrond om zichzelf te promoten door hun logo te laten zien of iets anders van het bedrijf.
Twitter heeft ook zijn eigen adverteerproducten, genaamd Promoted Products. Het staat adverteerders toe om te bieden op tweets, trends en accounts die in de timelines an gebruikers zullen verschijnen. Vaak maken ook celebrities of andere populaire accounts gebruik van deze optie, maar dan vooral om hun eigen sponsoren te promoten.
Verder lezen over Twitter
Nieuws27.04.2024
Het is Koningsdag! Dit zijn de leukste tweets en inhakers
Social Media21.04.2024
Deze week viral: ninjakat, crookie en meer
Social Media17.04.2024
Nieuwe X-gebruikers moeten straks betalen voor ze mogen posten
Social Media12.04.2024
Je kunt op X niet meer verbergen dat je voor de dienst betaalt
Social Media01.04.2024
X wil Not Safe For Work-communities toestaan
Technology25.03.2024
Neuralink gaat full circle voor Musk: man tweet met gedachten
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media13.03.2024