Social media onderzoek 2012

Vorig artikel Volgend artikel
Social media onderzoek 2012

Net als vorig jaar zal Pondres in samenwerking met MWM2 het social media onderzoek gaan uitvoeren. Het onderzoek is het vervolg op een het social media onderzoek 2011. Meten is weten. Een uitdrukking die je inmiddels vaak voorbij hoort komen binnen de social media branche. Nu social media de zogenaamde hype voorbij is het interessant om te weten op welke manier het Nederlandse bedrijfsleven social media inzet en wat de verwachtingen zijn voor het jaar 2012. Ten behoeve van de kennisdeling wordt het onderzoek na afloop uiteraard weer beschikbaar gesteld voor ieder die het lezen wil.

Met het onderzoek wordt er antwoord gegeven op onder andere de reden waarom er wel of geen social media wordt ingezet, welke kanalen er worden ingezet, welke kanalen voor de toekomst interessant zijn en de doelstellingen van social media zijn. Het onderzoek wordt online en offline gehouden om een compleet beeld te krijgen. De enquete kan via de speciale website ingevuld worden. 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies