De identiteit van Linkedin [Infographic]

Vorig artikel Volgend artikel
De identiteit van Linkedin [Infographic]

Linkedin is een van de meest gebruikte sociale netwerken in Nederland en 's werelds grootste professionele netwerk. Het is niet voor niks dat Linkedin een kantoor heeft geopend op Schiphol, want ze willen volop in de Nederlandse markt duiken. Maar ook internationaal doen ze het erg goed. Gigya verzamelde daarom interessante data hoe Linkedin wordt gebruikt om op andere websites in te loggen. Zo is er een enorme groei te constateren in het gebruik van Linkedin identiteiten op andere websites. Gebruikers loggen steeds meer met hun Linkedin identiteit elders in (groei van 20%). 

De grootste groep die met hun Linkedin account inloggen op andere B2B sites is de leeftijdscategorie 35-54 jaar (41%). Het percentage vrouw neemt wel toe, maar is nog steeds in de minderheid met 45%. Deze en nog veel meer andere data over Noord-Amerika vind je terug in de Infographic.

-1083.jpg
Marvin de Reuver

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies