FourSquare en Heineken bundelen krachten

Vorig artikel Volgend artikel
FourSquare en Heineken bundelen krachten

Heineken gaat het gedrag van Nederlandse consumenten op Foursquare belonen. Heineken is een samenwerking met het mobiele platform aangegaan als aanvulling op het e-spaarprogramma op Heineken.nl.

Door met de Foursquare app op de mobiele telefoon in te checken bij één van de vele kroegen, cafés en clubs waar Heineken op de tap staat worden automatisch Heineken e-tjes verdiend. Deze e-tjes zijn te besteden aan bijzondere e-aanbiedingen als tickets voor uitverkochte concerten en VIP-kaarten voor feesten. Internetbureau Virtual Affairs realiseerde de koppeling tussen Foursquare en Heineken.

Vanaf nu dus kunnen consumenten in Nederland met hun Foursquare gedrag sparen voor exclusief voordeel op de website van heineken. Door met de mobiele telefoon in te checken op een Heineken locatie worden 10 e-tjes verdiend. Om te gaan sparen moet je wel eerst jouw Heineken.nl profiel koppelen aan het Foursquare account. Op dit moment zijn er ruim 1000 kroegen, eetcafés, poppodia, discotheken en clubs waar Heineken wordt geschonken en waar dus kan worden ingecheckt.
 
"De samenwerking met Heineken is een perfect voorbeeld van hoe merken kunnen bouwen aan hun klantenbinding door creatief gebruik van het Foursquare platform", aldus Tristan Walker, Directeur Business Devolpment van Foursquare. "We zijn heel blij om deze innovatieve campagne samen met Heineken aan te gaan."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies