Start up Vroege Vogel trapt af met de 5 Ontspannen Shopping Dagen

Vorig artikel Volgend artikel
Start up Vroege Vogel trapt af met de 5 Ontspannen Shopping Dagen

Inmiddels is de nieuwe Nederlandse start up Vroege Vogel live gegaan. Om alvast lekker te beginnen en de volgers meteen wat extra’s te bieden, houden zij de 5 Ontspannen Shopping Dagen. Vroege Vogel is eigenlijk een online alternatief voor coole producten tegen een goede prijs. De producten die aangeboden worden, worden in samenwerking met Fonq.nl, Centralpoint.nl en DirectDesign.nl zorgvuldig gekozen.  

De focus ligt op leuke en handige producten van kwalitatief goede merken. Via het Twitter account van @vroegevogel blijf je dagelijks op de hoogte over nieuwe producten. Maar je kunt ook de website of binnenkort hun Facebook account raadplegen.

De initiatiefnemers zijn Stefan Borsje, Armand Verhoef, Jeroen van Eck en Ayman van Bregt. Zij willen graag aantonen dat social media goed ingezet kan worden om merken, retailers en e-tailers met consumenten te verbinden. Interactie, context en relevantie staan hierbij centraal.

Als volger of niet-volger kun je op Twitter zelf ook suggesties doen, via de hashtag #coolhunt. Vroege Vogel gaat dan op zoek naar mooie deals en deelt elke week 1 prijs uit aan de mensen die met #coolhunt initiatieven kwamen. 

Hiermee willen ze zich onderscheiden van bijvoorbeeld iBood of Vanvoordeel.nl, maar willen niet bestempeld worden als koopjessite. 'Naast links naar cool spul op het internet, gaan we actief op zoek naar mooie en vooral actuele deals. Dus geen aanbod op basis van restvoorraden, maar actuele en toffe producten’, aldus de organisatie.

Wat vinden jullie van dit initiatief? Heeft het in jullie ogen een toegevoegde waarde? Wat voor tips zou jij de initiatiefnemers nog willen geven?

Marvin de Reuver

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies