Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Zweedse studenten aan de Berghs School of Communication hebben een nieuw Social Live Art project gelanceerd via Twitter. Onder de naam ‘Don’t Tell Ashton‘, met een link naar het meest populaire Twitter account ter wereld van Ashton Kutcher, willen ze illustreren wat de invloed is van de vele gebruikers op Twitter.
Op dit moment is ‘Don’t Tell Ashton’ al behoorlijk aan het hypen en is het boeiend om te zien hoeveel Twitter gebruikers aanhaken op het project. Om mee te willen doen aan het project moet je vanaf de website een Tweet versturen via Twitter waarna je Twitter avatar in het frame wordt geplaatst. Meer volgelingen betekent een groter formaat. Slechts een persoon in de wereld, je raad al wie – Ashton Kutcher, heeft genoeg volgelingen om het gehele frame te dekken.
Don’t tell Ashton from Don't tell Ashton on Vimeo.
Verder lezen over Twitter
Social Media05.12.2024
Pakjesavond! De leukste inhakers rondom Sinterklaas
Social Media01.12.2024
Deze Week Viral: de koffer in, sloppenmode en meer
Social Media25.11.2024
Bluesky neemt standpunt in tegen AI-training met gebruikersdata
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024