Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Twitter wil niet langer weten wat je aan het doen bent. En dat is, hoe klein het ook moge zijn, een belangrijke verandering in hun DNA. Het “What are you doing?” is vervangen door “What’s happening?”.
Of dit een grote impact zal hebben op het gebruik van Twitter is eigenlijk niet eens de vraag. Veel Twitterazzi gebruiken Twitter al lang als informatiekanaal en in veel gevallen als een vervanger van messenger of email. Biz Stone, mede-oprichter van het 140-character fenomeen zegt er zelf het volgende over “We don’t expect this to change how anyone uses Twitter, but maybe it’ll make it easier to explain to your dad“.
En met dat laatste heeft hij gelijk. Twitter is zeker niet een “wat ben je aan het doen” feestje, maar is meer en meer geworden tot een live-feed van alles wat om gebruikers heen gebeurt. Twitter is daarmee veel eerder een real-live channel dan welke andere mediavorm dan ook. So “What’s Happening?”.
Verder lezen over Twitter
Social Media05.12.2024
Pakjesavond! De leukste inhakers rondom Sinterklaas
Social Media01.12.2024
Deze Week Viral: de koffer in, sloppenmode en meer
Social Media25.11.2024
Bluesky neemt standpunt in tegen AI-training met gebruikersdata
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024