De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Facebook gebruikers discussieren nog vollop over het nieuwe design van de homepage. Maar wordt het nu niet een tijd dat ze naar de gebruikers gaan luisteren?
CEO Mark Zuckerberg stuurde een email naar zijn medewerkers waarin hij duidelijk maakte dat “the most disruptive companies don’t listen to their customers.”
Maar wat moeten ze dan doen? Volgens Ben Parr op Mashable zijn er 3 mogelijkheden.
1. Stay the course: Facebook says nothing, addresses nothing, and charges on with its bold plans to change how we use the social graph.
2. Issue assurances to the Facebook community: In my opinion, this is the most likely outcome. Mark Zuckerberg publishes a blog post on the Facebook blog explaining, once again, his vision for Facebook. The company places a note at the top of the homepage and asks, once again, for feedback and discussion from users. But in the end, they don’t change features.
3. Bring back some of the old homepage features: Facebook will not revert back to the old layout, but they might reincorporate some of the old features, such as events and applications, on the homepage. This is adding back some of the functionality Facebook lost.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023