De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Keesjan op Searchcowboys: Tenminste, dat bericht zat in ons AdWords Analytics tabblad vandaag. Als gelukkige ‘bezitter’ van een van de eerste Google analytics accounts mag ik nu tot 5 profielen toevoegen.
Op de homepage van Google analytics staat nog steeds “New account signups are temporarily suspended.”
Als huidige gebruiker van Google Analytics lees ik het volgende:
“Belangrijke informatie over het maken van nieuwe profielen.
In het volgende artikel wordt een functie beschreven die tijdelijk is uitgeschakeld voor de meeste Google Analytics-gebruikers. Raadpleeg www.google.com/analytics/progress.html voor meer informatie over onze plannen om de volledige service opnieuw in te stellen voor alle Google Analytics-klanten.
We hebben de functie ‘Profiel toevoegen’ opnieuw ingesteld voor een beperkt aantal Google Analytics-klanten. Deze klanten kunnen een beperkt aantal profielen aan hun account toevoegen. Terwijl we de capaciteit gaandeweg uitbreiden, zal de limiet steeds hoger worden tot de oorspronkelijke limiet van 50 is bereikt.
Het toevoegen van profielen kan worden gebruikt voor het bijhouden van uw aanvullende websites. Dit geldt echter niet voor websites buiten uw organisatie. Lees de onderstaande informatie als u AdWords gebruikt en uw AdWords- en Analytics-accounts aan elkaar wilt koppelen.
AdWords-kostengegevens: Als u profielen toevoegt en uw account is gekoppeld aan een AdWords-account, worden uw AdWords-kostengegevens standaard automatisch naar de profielen geïmporteerd. Klik hier om deze functie uit te schakelen.
Indien u meerdere AdWords-accounts hebt voor meerdere websites, kunt u voor elke afzonderlijke AdWords-account een Analytics-account maken. Dit is mogelijk zodra nieuwe aanmelding opnieuw is ingesteld. Indien u een enkele AdWords-account gebruikt om verkeer naar meerdere websites te leiden, is het niet mogelijk maar een deel van de kostengegevens te importeren. U kunt óf alle kostengegevens óf geen kostengegevens importeren. Raadpleeg het bovenstaande artikel voor meer informatie.”
Verder lezen over Adwords
Search20.12.2023
Wat zijn de ontwikkelingen op het gebied van SEA voor 2024
Search24.03.2017
Een afscheidsbrief aan Exact Match
Marketing24.01.2017
3 waardevolle inzichten voor een optimale ROI
Mobile05.01.2017
3 AdWords campagnetypes voor meer app downloads
Marketing27.09.2016
Google AdWords optimaliseren: 9 analyses en optimalisatieslagen
Marketing22.06.2016
Data die je altijd moet gebruiken bij het optimaliseren van online campagnes: Assisted conversions!
Advertising20.06.2016
Google AdWords test nu met “click to SMS”
Advertising24.05.2016
AdWords tekstadvertenties worden 50% groter
Verder lezen over Analytics
Search22.11.2024
Waarom SEO ook belangrijk is als je een klein bedrijf hebt
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
Search13.04.2021
De voordelen van goede een goede SEO-strategie en linkbuilding
Search12.04.2021
Google komt met handige updates in Search Console
Zo zijn je website statistieken in nog meer detail te analyseren!Online08.02.2021
Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste verschillen en de voor- en nadelen?
DC Business11.12.2019
Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op
Bij Global Founders Capital en BAMOnline11.09.2019
SAP Analytics Cloud biedt ASICS realtime inzicht in prestaties
Marketing28.08.2019
De belangrijkste thema’s van de vijfde editie van Big Data Expo
Verder lezen over Google
Technology11.12.2024
Google introduceert kwantumcomputer: ‘Parallelle universa bestaan’
Search10.12.2024
Trending: dit zochten we meer dan ooit op Google in 2024
Search06.12.2024
Google: Google Zoeken gaat volledig veranderen volgend jaar
Online05.12.2024
Google wil ook AI-video’s maken net als OpenAI Sora
Technology05.12.2024
DeepMind introduceert GenCast: AI-Revolutie in weersvoorspellingen
Search03.12.2024
Wat kunnen we verwachten van Google’s ‘Year in Search 2024’?
DC Business02.12.2024
Laat je website groeien met backlinks: zo pak je dat aan
Online28.11.2024