Online20.04.2020

Met dit boek vergroot jij direct je online resultaten


advertorial

Eens in de zoveel tijd verschijnt er een boek waarvan je vóór het lezen al weet: dit gaat het verschil maken. Bij Dutchcowboys zijn we ervan overtuigd dat het boek Online invloed er zo een is. Bas Wouters en Joris Groen onthullen hierin hoe je met bewezen gedragspsychologie een flinke boost geeft aan de resultaten van je website, app of online campagne.

Elke marketeer, productmanager of webbouwer weet het: de meeste websitebezoekers, app-downloaders en e-mailontvangers doen niet wat de makers willen. Zo verkopen extreem goedlopende webwinkels slechts aan één op de tien mensen die voorbijsurfen. En als online adverteerder doe je het al goed als één op de duizend mensen op je banner klikt.

Hoe verbeter je die resultaten nou? Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? “Door hun instinctieve brein aan te spreken,” aldus Wouters en Groen.

productfoto boek
productfoto boek

Eenmalige actie
Vierdelige Masterclass cadeau

Bestel Online invloed vóór 24 april en meld je aan voor het seminar! Dan krijg je een vierdelige online Masterclass cadeau. Hierin leren de auteurs je hoe gedrag werkt, hoe je winnende prompts ontwerpt, hoe je ability vergroot en hoe je motivatie vergroot.

Schrijf je gratis in voor het webinar (eenmalig)

En reserveer het boek

Wetenschap en praktijk

Wouters is ondernemer en overtuigingsexpert. Nadat hij met zijn online activiteiten een miljoenenomzet genereerde, richtte hij als Cialdini Method Certified Trainer én BJ Fogg Certified Tiny Habits-coach (de enige ter wereld) Onlineinvloed.nl op. Groen is psycholoog en user experience designer. Hij verbeterde de resultaten van honderden websites, webshops, apps en online campagnes voor onder andere Alibaba, KLM, Mercedes-Benz, Bol.com en Booking.com.

In Online invloed leggen ze de link tussen wetenschap en praktijk. Dat doen ze door je mee te nemen op de online klantreis. Bij elke stap binnen die reis vertellen ze je welke psychologische kennis je nodig hebt om er het maximale uit te halen, zowel met design als met copy. Daarvoor plaatsen ze de belangrijkste psychologische principes binnen het kader van het Fogg Behavior Model, waar onder meer Facebook en Instagram groot mee zijn geworden.

Direct toepasbaar

Maar vrees niet voor een theoretisch boek. Integendeel: Online invloed is zo op het eerste oog heel praktisch van opzet. Nadat ze de wetenschap achter een principe kort hebben toegelicht, geven de auteurs steeds vol gas naar de praktische toepassing ervan. Naast een handig model geven ze je do’s en don’ts, praktische tips, duidelijke wireframes, een overzichtelijk stappenplan én checklists voor de meest voorkomende online uitingen.

Bovendien maken ze korte metten met onethische toepassingen en laten ze alle speculatieve, sensatiegerichte en irrelevante theorieën die op internet rondzwerven ver achter zich.

Eenmalige actie
Vierdelige Masterclass cadeau

Bestel Online invloed vóór 24 april en meld je aan voor het seminar! Dan krijg je een vierdelige online Masterclass cadeau. Hierin leren de auteurs je hoe gedrag werkt, hoe je winnende prompts ontwerpt, hoe je ability vergroot en hoe je motivatie vergroot.

Schrijf je gratis in voor het webinar (eenmalig)

En reserveer het boek

Robert Cialdini: ‘A true gift’

Overtuigingspsycholoog Robert Cialdini – wiens principes uiteraard ook aan bod komen – heeft het boek al gelezen. Zijn oordeel is duidelijk: ‘A true gift to those of us who want to become more influential online.’

We mogen daarmee nu al concluderen dat Online invloed onmisbaar is voor marketeers, productmanagers, webbouwers, ondernemers, UX-designers, copywriters, grafisch vormgevers en al die andere online experts die hun resultaten een boost willen geven.

Ontdek als eerste de geheimen van Online invloed

Gratis webinar (eenmalig)

Online invloed wordt gelanceerd tijdens een eenmalig webinar met Bas Wouters en Joris Groen.

    • Donderdag 23 april
    • 15.00 – 16.00 uur
    • Gratis voor Dutchcowboys-relaties

Meld je meteen aan, zodat je deze kans niet mist. Of je koopt meteen het boek en geeft je concurrenten het nakijken.

Verder lezen over Boeken

Waanzinnige roadtrips: avontuurlijke en prachtige routes die je wilt gaan rijden

Het kan niemand zijn ontgaan, wij maken nu eenmaal graag roadtrips en dan het liefst ook nog eens op plekken die niet zo vanzelfsprekend zijn. Roadtrips zijn veel leuker dan welke andere manier van reizen ook. Ik geef to...

Online24.10.2023

Waanzinnige roadtrips: avontuurlijke en prachtige routes die je wilt gaan rijden

Bestel het boek nu!
​Audioboeken op Spotify: 5 x waarom we houden van audioboeken

Spotify Premium-gebruikers in Engelstalige landen zoals het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten hebben geluk: zij hebben als eerste ‘gratis’ toegang tot de audioboeken van Spotify: 15 uur per maand om precies...

Online04.10.2023

​Audioboeken op Spotify: 5 x waarom we houden van audioboeken

Ik wil meer lezen; hoe blijf je de motivatie houden?

Lezen is een geweldige manier om te ontspannen, te leren en je verbeelding te stimuleren. Of je nu romans, non-fictie, tijdschriften of blogs leest, het kan een belangrijk onderdeel zijn van je dagelijkse routine. Maar s...

Lifestyle23.03.2023

Ik wil meer lezen; hoe blijf je de motivatie houden?

Apple laat luisterboeken inspreken door kunstmatige intelligentie

Luisterboeken kennen we als boeken die zijn ingesproken door mensen. Schrijvers, BN’ers of minder bekende, maar wel prettige stemmen. Je moet er niet aan denken dat Siri of Google Assistent een heel boek gaat voorlezen...

Technology06.01.2023

Apple laat luisterboeken inspreken door kunstmatige intelligentie

Maar dat gaat niet zomaar
Kluun: “Ik ‘lees’ door luisterboeken 2 tot 3 keer zoveel”

Kluun is een schrijver, een verhalenverteller, maar ook een voorlezer. Hij heeft deze week op Storytel de luisterversie van zijn boek DJ gelanceerd: een bijzondere samenwerking met DJ Bart Thimbles, die volgens de schrij...

Media28.01.2022

Kluun: “Ik ‘lees’ door luisterboeken 2 tot 3 keer zoveel”

​De voordelen en nadelen van luisterboeken

Spotify heeft een duidelijk signaal afgegeven: na podcasts wil het zich nu gaan richten op audioboeken. Op zich een heel logisch stap: als mensen graag luisteren naar andere mensen die praten, waarom dan niet naar mensen...

Media16.11.2021

​De voordelen en nadelen van luisterboeken

​Spotify komt met luisterboeken en nieuwe statistieken

Het einde van het jaar komt eraan, de mogelijkheid om je Wrapped-lijst nog te beïnvloeden is sinds 31 oktober verleden tijd en iedereen zit dus te wachten op jaarlijstjes van Spotify. De streamingdienst komt wel vast me...

Entertainment12.11.2021

​Spotify komt met luisterboeken en nieuwe statistieken

Nieuwe schrijver? Hier kun je jouw boek aanbieden aan uitgevers

Ben jij een beginnend schrijver en heb je een manuscript klaar liggen maar je weet niet hoe je uitgevers kunt benaderen dan is er nu een oplossing. Manuscript Digest lanceert een platform waarop je jouw talenten kunt lat...

DC Business12.11.2021

Nieuwe schrijver? Hier kun je jouw boek aanbieden aan uitgevers