Bij Coolblue bepaal je als klant nu zelf het bezorgmoment

Bij Coolblue bepaal je als klant nu zelf het bezorgmoment

Vorig artikel Volgend artikel

Bestel je een wasmachine, droger of ander witgoed bij Coolblue? Dan kies je vanaf nu niet alleen de dag waarop de bezorger met je bestelling aan de deur komt, maar ook het tijdvak dat jou uitkomt.

Omdat je voor het afleveren van witgoed thuis moet blijven, vindt Coolblue het handig dat je kunt kiezen wanneer je de bezorger kunt verwachten. Dan hoef je bijvoorbeeld ook niet een hele dag vrij te nemen van je werk. Dat noemt de winkel dan ook #lekkervoorspelbaar.

In onderstaand filmpje legt Pieter Zwart het principe uit:

Keuze uit 3 tijdvakken

Nadat je hebt besteld, kies je uit 3 tijdvakken: 's ochtends, 's middags of 's avonds. De avond voordat je aankoop wordt geleverd, krijg je een bericht met meer details over het tijdstip en weet je binnen welk uur je bestelling komt. Op de bezorgdag zelf krijg je een SMS met de tijd en een half uur voordat Coolblue aan de deur staat, een telefoontje. Zoals je van het e-commercebedrijf gewend bent, installeren ze de apparatuur en testen of het werkt. Als je wilt, nemen ze ook meteen je oude witgoed mee.

De dienst is gisteren van start gegaan in Nederland, vanaf half april kunnen ook Belgische klanten zelf bepalen wanneer witgoed wordt bezorgd.

Als je een wasmachine wilt bestellen, is je oude vaak net kapot gegaan. Je hebt snel een nieuwe nodig, maar dan wel wanneer het jou goed uitkomt. Daarom kunnen onze klanten vanaf vandaag zelf het bezorgmoment kiezen. Ze weten precies hoe laat we komen en hoeven niet meer de hele dag vrij te nemen. Zo kunnen we nog meer klanten blij maken.
- Pieter Zwart, CEO Coolblue
Irene Boskma

Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om uitgebreid te koken en bakken, hard te lopen en op reis te gaan. Of dat nu korte...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies