Amerikaanse cijfers over de advertentie-uitgaven in ’t eerste half jaar van 2006 wijzen op gestegen uitgaven aan TV-reclame.
De advertentie-uitgaven stegen uberhaupt met zo’n 5%. TV nam 0,6% toe naar 44,3% van het totaal, internet steeg met 0,8% naar 6,4% van ’t totaal: Ca. 7x zoveel naar TV als naar internet. Niet in lijn met ’t tijdsbestedingspatroon dus…
Verder lezen over Reclame
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Advertising14.08.2023
De voordelen en nadelen van adblockers
Video18.05.2023
YouTube op TV krijgt onskipbare advertenties van 30 seconden
Hè bahAutomotive17.05.2023
Tesla wil reclame gaan maken
De adem van de concurrentie wordt te heet en prijsverlagingen werken niet meerOnline12.04.2023