De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Business-to-business marketeers maken bij hun marketingmethoden in toenemende mate gebruik van internet . Bijna de helft geeft aan het afgelopen jaar online media te hebben ingezet. Dat blijkt uit een studie van Forrester Research.
De belangrijkste vorm van marketing zijn evenementen waarbij de doelgroep persoonlijk wordt ontmoet: 60,2% van de B2B-marketeers bedient zich van deze vorm van communicatie. Direct mail volgt met ruim 56%, terwijl online marketing de derde plaats inneemt met 48,7%. De meeste marketeers verwachten in 2008 meer gebruik te maken van internet en minder van direct mail.
Kranten en gedrukte nieuwsbrieven krijgen zware klappen te verduren: voor zakelijke marketing zal het over 3 jaar 20-25% minder worden ingezet dan nu, voorspellen de ondervraagde marketingmanagers. Opvallend is dat 44% van de respondenten verwacht dat ze in 2008 gebruik zullen maken van televisie: meer dan de 41,4% die het medium momenteel inzet. via ebase
Verder lezen over Televisie
Entertainment28.03.2024
4 dingen die je moet weten als je aan een tv-programma meedoet
Gadgets15.03.2024
Vijf veelgestelde vragen over tv’s beantwoord
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Gadgets12.03.2024
Schermen veroorzaken communicatie-achterstand bij kinderen
Gadgets11.03.2024
TV kopen? Dit is het verschil tussen LCD, OLED, QLED en mini-led
Entertainment09.03.2024
Wie is de Mol S24 – Finale: wie is uiteindelijk De Mol?
En de Mol is...Entertainment02.03.2024