Online30.12.2013

Coca-Cola: Nederlandse jongeren optimistischer over 2014


coca-cola-nederlandse-jongeren-optimisti.jpg
coca-cola-nederlandse-jongeren-optimisti.jpg

2014 wordt een goed jaar als het aan de Nederlandse jongeren ligt. 70% kijkt uit naar 2014 en is optimistisch over wat het nieuwe jaar zal brengen. Een opvallend positieve instelling, aangezien slechts 16% terugkijkt op 2013 als een goed jaar voor Nederland in het algemeen.

De Nederlandse jongeren laten hun toekomstbeeld hier dus niet door beïnvloeden; maar liefst driekwart ziet de toekomst met vertrouwen tegemoet. 72% zegt het geluk dan ook vooral te zoeken in ‘kleine’ dingen, zoals tijd doorbrengen met vrienden en familie.” Zo blijkt uit onderzoek van Coca-Cola.

De positieve instelling van Nederlandse jongeren is de inspiratiebron van de nieuwe ‘Reasons to Believe’ campagne van Coca-Cola. 

De campagne wil ons helpen herinneren dat tegenover alle negatieve omstandigheden waar we in het leven mee te maken hebben, er talloze positieve ‘Reasons to Believe’ zijn.

Op dit moment is er een speciale uiting van de campagne door heel Nederland te zien zijn waarmee Coca-Cola wil benadrukken dat het nieuwe jaar vele nieuwe kansen biedt. Kortom alle reden om het jaar positief in te luiden; cheers!

...

Verder lezen over 2014

Infographic: 10 interessante internet-feitjes over 2014

Op de valreep van januari nog een laatste recap van 2014... 10 bijzondere feitjes over het internet in 2014. Want wist jij dat er in 2014 ruim 2.4 miljard mensen gebruik maakten van het internet. Dat is nog steeds mind...

Online31.01.2015

Infographic: 10 interessante internet-feitjes over 2014

Een minuut op het internet [Infographic]

Wat gebeurt er allemaal in een minuut op het World Wide Web? Heel veel, dat is een ding wat zeker is. In de onderstaande infographic is een overzicht gemaakt hoeveel er gepost, bekeken en gedeeld wordt op het interne...

Online13.01.2015

Een minuut op het internet [Infographic]

Wat plaatsen we allemaal online in 60 seconden?
De Dutchcowboys top 10 van 2014

Met de lancering van ons nieuwe platform is er een ding veranderd waarover we zelf veel vragen krijgen, de viewtellertjes staan namelijk niet meer bij de artikelen. Hoe vaak worden de blogs dan gelezen. En wat zijn dan...

Online24.12.2014

De Dutchcowboys top 10 van 2014

Wat waren de best scorende artikelen van het afgelopen jaar!
​Het allesomvattende social media lijstje van 2014!

Het einde van het jaar nadert en we worden langs alle kanten weer overspoeld door de beroemde lijstjes. Zo hebben we naast de politicus, sportman, sportvrouw en sportploeg van het jaar onder andere ook een prijs voor d...

Social Media23.12.2014

​Het allesomvattende social media lijstje van 2014!

Wat werd afgelopen jaar op Facebook, YouTube, Instagram en Twitter het meest bekeken?
Een jaaroverzicht om niet te vergeten

Het einde van 2014 is in zicht. Dat betekent dat de jaaroverzichten, lijstjes en terugblikken je om de oren vliegen. Dit bijzondere jaaroverzicht is een van de mooiste overzichten tot nu toe. Kijk en geniet van de ho...

Online17.12.2014

Een jaaroverzicht om niet te vergeten

Final Cut 2014: 330 films in een supertrailer

Nick Bosworth van JoBlo creëert al een aantal jaren deze uitgebreide supertrailers als jaaroverzicht van de vele films die het afgelopen jaar weer zijn uitgekomen. En ook "Final Cut: 2014" is weer een briljantje! C...

Entertainment17.12.2014

Final Cut 2014: 330 films in een supertrailer

De populairste zoekopdrachten van 2014 – Google Year in Search

Google heeft vandaag de meest populaire Nederlandse zoektermen van 2014 naar buiten gebracht. De zoekterm WK 2014 is de snelste stijger van het afgelopen jaar, gevolgd door het tv-programma Utopia, de nieuwe iPhon...

Search16.12.2014

De populairste zoekopdrachten van 2014 – Google Year in Search

WK, Utopia, ebola, Tinder & Sven Kramer scoren hoog in Nederland.
Facebook kijkt terug op 2014

Dagelijks bespreken mensen onderwerpen en verhalen die voor hen belangrijk zijn op Facebook. Facebook kijkt nu terug op de momenten, plaatsen en personen die belangrijk voor ons waren in 2014. Voor deze informatie heef...

Social Media09.12.2014

Facebook kijkt terug op 2014

Wereldkampioenschap voetbal was het populairste onderwerp.

Verder lezen over Coca-Cola

The Undrinkable Can een blikje Cola wat je niet kunt opdrinken

Zou jij een blikje Coca-Cola kopen wat je niet kunt opdrinken en dan ook nog eens voor een bedrag van meer dan 100 dollar. Rare vraag, raar idee, of toch niet want wat is er precies aan de hand in het Mexicaanse Chiapas?...

Coffee corner08.02.2024

The Undrinkable Can een blikje Cola wat je niet kunt opdrinken

Coca Cola maakt op bijzondere wijze entree in metaverse

Coca-Cola heeft vanaf nu een Byte. Geen bite, maar een Byte. Het colamerk komt namelijk met een frisdrank die in eerste instantie in het metaverse beschikbaar is, waarna het over een paar weken de oversteek maakt naar de...

Metaverse05.04.2022

Coca Cola maakt op bijzondere wijze entree in metaverse

Cola met een Byte?
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Coca-Cola: hoe zit het nou met dat geheime ingrediënt?

Op deze dag in 1892 gebeurde er iets groots voor Coca Cola. Het begon weliswaar in 1885 met de uitvinding van cola, maar het werd pas echt een bedrijf in 1892. It Atlanta, Georgia werd The Coca-Cola Company een feit. In...

Nieuws29.01.2021

​Coca-Cola: hoe zit het nou met dat geheime ingrediënt?

Coca-Cola introduceert fles gemaakt van oceaanplastic

Coca-Cola heeft een eerste fles geïntroduceerd die deels van plastic uit oceanen en zeeën is gemaakt. Het gaat om een prototype van een plastic fles, waarvan het materiaal grotendeels vervaardigd is uit ingezameld en g...

Nieuws08.10.2019

Coca-Cola introduceert fles gemaakt van oceaanplastic

Niet recyclen? Dan hoef je ook geen Coca-Cola te drinken!

Coca Cola lanceert haar zomercampagne met een bijzondere boodschap: "Don’t buy Coca-Cola if you don’t help us recycle". Met de campagne hoopt Coca-Cola consumenten bewust te maken van de noodzaak om te recyclen en...

Marketing06.06.2019

Niet recyclen? Dan hoef je ook geen Coca-Cola te drinken!

Coco-Cola realiseert de hoogste mediawaarde

De mediawaarde van van een merk is het resultaat van alle aandacht die een merk krijgt, zowel betaald als onbetaald: paid, owned en earned media bij elkaar. Van de top 20 foodmerken in Nederland genereert Coca-Cola de ho...

Marketing13.07.2017

Coco-Cola realiseert de hoogste mediawaarde

van de top 20 foodmerken
Coca-Cola en Coca-Cola Zero koken: je schrikt van het resultaat

Op Facebook kwam dit filmpje voorbij en daar heb ik toch wel even met open mond naar zitten kijken. Misschien is het voor jou oud nieuws, ik zie het voor het eerst. In twee verschillende pannetjes worden blikjes Coca-Col...

Coffee corner07.03.2017

Coca-Cola en Coca-Cola Zero koken: je schrikt van het resultaat

Verder lezen over Jongeren

Uber Teens is een uitbreiding van de app speciaal voor jongeren

Vandaag, maandag 9 december 2024, lanceert Uber ook in Nederland Uber Teens. Dat is een extra dienst waarmee tieners van 13 tot 17 jaar een taxirit kunnen boeken via de Uber app. Het biedt een uitkomst voor ouders die hun kind liever niet ‘s avonds laat alleen over straat laten gaan, en die zelf niet altijd in de gelegenheid zijn hun kind op te halen.

Mobile09.12.2024

Uber Teens is een uitbreiding van de app speciaal voor jongeren

In Australië geen social media meer onder de 16 jaar

Sociale media zijn allang geen nieuw verschijnsel meer: we hebben inmiddels bergen aan data en onderzoeken over het gebruik van sociale media.

Social Media29.11.2024

In Australië geen social media meer onder de 16 jaar

Worden sociale media straks net zoals drank?

In Australië wordt er gewerkt aan een wet om sociale media te verbieden voor iedereen die onder de 16 is. Het is een beetje zoals met alcohol.

Social Media07.11.2024

Worden sociale media straks net zoals drank?

Wat als een tiener zijn leven beëindigt door een AI-chatbot?

In veel gevallen gaat het goed en kunnen we er veel uithalen, maar er zijn momenten waarop AI onze grote vijand is. Bijvoorbeeld bij een tiener in de Verenigde Staten.

Artificial Intelligence24.10.2024

Wat als een tiener zijn leven beëindigt door een AI-chatbot?

Wat is een doorstroomtoets en hoe werkt het?

De doorstroomtoets is een belangrijk instrument binnen het Nederlandse onderwijssysteem, ontworpen om studenten te helpen bij de overgang van het basisonderwijs naar het voortgezet onderwijs.

Lifestyle13.06.2024

Wat is een doorstroomtoets en hoe werkt het?

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Het gegeven dat diefstal fout is en dat de dief daarvoor bij uitstek verantwoordelijk is, zorgt dat er soms voor dat jij alles maar gerust laat slingeren, jij jouw ramen niet langer sluit en jij jouw voor- en achterdeur...

Online22.02.2024

​Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af

Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?
​Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media

Er is een klein mirakel gebeurd. Meta-CEO Mark Zuckerberg heeft zijn excuses aangeboden voor de geestelijke problemen die social media kunnen veroorzaken bij vooral jongeren. Sowieso is het vrij uniek dat hij überhaupt...

Social Media02.02.2024

​Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media

Veel jongvolwassenen betalen niet meer met een fysieke betaalpas

Met contant geld ergens betalen is al flink afgenomen. Want met je pinpas is toch veel makkelijker. Maar ook dat gebruik begint nu in rap tempo af te nemen. Zeker onder jongeren. Uit nieuw onderzoek blijkt dat jongvolwas...

Mobile17.11.2023

Veel jongvolwassenen betalen niet meer met een fysieke betaalpas

gebruiken we de betaalpas over vijf jaar nog?