Online02.11.2011

Creative Talent of the Year gevonden!


Samen met T-Mobile ging Brandfighters op zoek naar hét creatief talent van Nederland (#CTOTY). Een Post-it creatie van ruim 12.000 stuks op het hoofdkantoor van T-Mobile was de kickoff van de zoektocht. Op het platform Ideafighters kreeg creatief talent de kans zichzelf te bewijzen door een concept te bedenken voor een sympathieke online campagne. Doel van de campagne: meer bekendheid creëren voor het partnership tussen T-Mobile en War Child.

Gebroeders Janssen zijn CTOTY! Vanuit bijna 100 inzendingen werd uiteindelijk een top 5 bepaalt door T-Mobile. Op www.ideafighters.nl mocht het publiek op hun favoriete idee stemmen. Hun oordeel telde voor de helft mee. De overige 50% werd door een vakjury bepaalt, waaraan de finalisten hun concepten mochten pitchen. De jury bestond uit Bianca Driessen (communicatiemanager T-Mobile), Ellen Kooij (hoofd marketing War Child), Astrid Groeneweegen (partner en strategy director Boondoggle Amsterdam), Stan van Zon (creative director Etcetera) en Astrid Prummel (adjunct-hoofdredacteur Adformatie en hoofdredacteur Creatie). Op dit finale event, dat gisteren op het hoofdkantoor van T-Mobile plaatsvond, kwam het duo Bas en Koen Janssen als beste uit de bus. Zij mogen zich nu met trots Creative Talent of the Year 2011 noemen!

creative-talent-of-the-year-gevonden.jpg
creative-talent-of-the-year-gevonden.jpg

Punten scoren bij je vrienden
Hun concept draait om het inzichtelijk en laagdrempelig maken van doneren. Geen nietszeggende geldbedragen, maar tastbare producten. In plaats van een bedrag, doneer je bijvoorbeeld lesmateriaal, verf of een voetbal. En daar scoor je bij je vrienden wel punten mee! Hiermee werd een direct een goede koppeling naar het sociale verspreiden gemaakt.

Voor de jury was het een pittige klus om een terechte winnaar te bepalen. De vijf ideeën hadden allemaal potentie en vooral de nummer 1 en 2 lagen dicht bij elkaar. De vakjury roemde het winnende idee als slim doordacht, gekoppeld aan belgedrag/T-Mobile, laagdrempelig en ook inhoudelijk van alle kanten rond en kloppend.

Wil je het winnende idee bekijken of zelf ook eens je creativiteit uiten? Ga dan snel naar de website of reageer op Twitter met #CTOTY.

...

Verder lezen over Creativiteit

Disneyland Paris komt met nieuwe avondshow: Disney Tales of Magic

Disneyland Paris heeft Disney Tales of Magic aangekondigd, een gloednieuwe avondshow die vanaf 10 januari 2025 gasten meeneemt naar de meest betoverende verhalen van Walt Disney Animation Studios en Pixar Animation Studios.

Entertainment04.12.2024

Disneyland Paris komt met nieuwe avondshow: Disney Tales of Magic

Met ook Disney Music Festival
Google toont nieuwe AI-tools voor marketing en creatie tijdens Cannes Lions Festival

Google kondigde tijdens het Cannes Lions Festival een reeks nieuwe en baanbrekende AI-tools aan die de manier waarop marketeers en creatieven werken fundamenteel kunnen gaan veranderen. Deze tools stellen marketeers in staat om nog sneller en efficiënter te werken, campagnes op maat te maken en resultaten in realtime te meten.

Technology19.06.2024

Google toont nieuwe AI-tools voor marketing en creatie tijdens Cannes Lions Festival

YouTube laat creators nu meerdere thumbnails testen

Je hebt het waarschijnlijk niet door, maar YouTube gaat nu meerdere thumbnails per video testen. Het is een optie voor creators om zo meer kijkers te trekken.

Video12.06.2024

YouTube laat creators nu meerdere thumbnails testen

​5 voorbeelden van OpenAI’s Sora die je zullen verwonderen

OpenAI heeft met Sora heel interessante AI gelanceerd, hoewel het nog niet voor iedereen beschikbaar is. OpenAI heeft het wel aan verschillende visuele artiesten en filmmakers gegeven om hun ding te doen. En hun ding ded...

Online26.03.2024

​5 voorbeelden van OpenAI’s Sora die je zullen verwonderen

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
Begin vast te tekenen: WK doodlen dit jaar in Amsterdam

Teken je altijd gekke poppetjes tijdens het bellen? Of steek je heel veel tijd in je tekeningen, maar dan vooral omdat ze heel groot zijn? Wat je stijl ook is, Red Bull zoekt je. Het WK doodlen strijkt dit jaar neer in A...

Events10.02.2023

Begin vast te tekenen: WK doodlen dit jaar in Amsterdam

Kunstenaars protesteren op social media tegen werkinpikker AI

We hebben allemaal veel plezier met de algoritmes van apps als Lensa en Dall-E, die nieuwe ‘foto’s’ en kunstwerken maakt geheel op basis van een paar woorden of een paar selfies. Indrukwekkend, maar niet iedereen i...

Technology26.12.2022

Kunstenaars protesteren op social media tegen werkinpikker AI

​6 AI-websites om je leven en werk veel makkelijker te maken

Heb je een foto van slechte kwaliteit die je verbeterd wil zien? Heb je iets in je handen maar geen idee hoe het heet? Wat jij niet weet, dat weet kunstmatige intelligentie wel. Nadat we vorige week al een heel fijne ses...

Online15.08.2022

​6 AI-websites om je leven en werk veel makkelijker te maken

Verder lezen over Odido

De OPPO Pad Neo is nu verkrijgbaar in Nederland

OPPO introduceert vandaag de nieuwste mid-range tablet, de OPPO Pad Neo, in Nederland. Met een 11,4 inch 2,4K ReadFit-scherm met 7:5-beeldverhouding, quad-speakers met Dolby Atmos en een batterij die een volle dag meegaat, levert de OPPO Pad Neo entertainment met comfort waar gebruikers de hele dag van kunnen genieten. De tablet met LTE-connectiviteit is vanaf nu exclusief verkrijgbaar via Odido.

Gadgets01.08.2024

De OPPO Pad Neo is nu verkrijgbaar in Nederland

in samenwerking met Odido
Hier kon je op wachten: Odido komt ook met multi-gigabit glasvezel

Dit was een aankondiging die je mijlenver kon zien aankomen. Nadat enkele weken geleden zowel KPN als Delta zogenoemde multi-gigabit glasvezel abonnementen introduceerden, kon Odido (voorheen T-Mobile), als een van de dr...

Online29.11.2023

Hier kon je op wachten: Odido komt ook met multi-gigabit glasvezel

Na KPN en Delta kon die andere grote glasvezelprovider niet achterblijven
T-Mobile is niet meer: heet nu Odido

Het lijkt een gekke 1 april-grap, maar het is toch echt zo: T-Mobile heet in Nederland vanaf nu Odido. Hoewel T-Mobile internationaal gezien een groot merk is, kiest het ervoor om voor deze lokale naam te gaan. Dat komt...

Mobile05.09.2023

T-Mobile is niet meer: heet nu Odido

En gaat vol op de klant
​Alles wat je moet weten over SD-WAN

Als je als bedrijf volop de cloud wil benutten, dan moet je wel eens hebben gehoord van SD-WAN. Deze technologie is een architectuur die op software is gebaseerd en zorgt voor een virtuele ‘schil’ op een netwerk dat...

DC Business04.04.2023

​Alles wat je moet weten over SD-WAN

​Fietsen kan veiliger met deze IoT-oplossing

De dode hoek: je fietst er zo in. Het gebeurt helaas regelmatig dat fietsers worden geschept door een vrachtwagen, omdat de chauffeur ze simpelweg niet kan zien. In Duitsland heeft T-Mobile daar met Deutsche Telekom en S...

DC Business20.03.2023

​Fietsen kan veiliger met deze IoT-oplossing

Nederland heeft drie van ’s werelds beste mobiele netwerken

We klagen wel ‘ns dat ons kikkerlandje niet altijd de beste voorzieningen heeft. In sommige gevallen zijn die klachten terecht. Kijk bijvoorbeeld naar de problemen waar ons stroomnetwerk mee kampt. Toch heeft het soms...

Mobile01.03.2023

Nederland heeft drie van ’s werelds beste mobiele netwerken

Soms is het fijn om en klein land te zijn
Must see: De Samsung Galaxy S23 augmented reality experience

Samsung lanceerde gisteren vanuit San Francisco de nieuwe Galaxy S23 reeks. De aandacht ging vooral uit naar de S23 Ultra met zijn 200 megapixel-camera, aangevuld met nog een hele reeks aan specs. Die je nu waarschijnlij...

Media02.02.2023

Must see: De Samsung Galaxy S23 augmented reality experience

Recordbrekende Nieuwjaarsnacht, en niet alleen voor het dataverkeer

Deze Nieuwjaarsnacht heeft nogal wat records gebroken. Het was de warmste nieuwjaarsnacht ooit en ondanks de stormachtige wind werd er voor een recordbedrag, meer dan 110 miljoen euro, aan vuurwerk de lucht in geschoten....

Mobile01.01.2023

Recordbrekende Nieuwjaarsnacht, en niet alleen voor het dataverkeer

De warmste ooit, met een recordbedrag aan vuurwerk en ook weer fors meer mobiele data