De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De afgelopen maand maart zijn er in Europa 363,7 miljoen unieke personen online geweest, gemiddeld voor zo’n 26 uur per persoon. Zo blijkt een recent onderzoek van comScore.
Duitsland heeft het grootste aantal internetgebruikers (leeftijd 15+) van alle landen met 49,7 miljoen unieke bezoekers, gevolgd door Rusland met 47,4 miljoen bezoekers en Frankrijk met 42,3 miljoen bezoekers. Bezoekers uit Nederland toonden het hoogste engagement, zij waren gemiddeld 34,4 uur online in maart – 33% langer dan het Europese gemiddelde – gevolgd door bezoekers uit het Verenigd Koninkrijk die gemiddeld 33,0 uur online waren.
Bezoekers uit Nederland bezochten gemiddeld 3.515 pagina’s per persoon, 31% meer dan het Europese gemiddelde.
De sites van Google waren de meest populaire websites in Europa in maart met 330,3 miljoen unieke bezoekers en een bereik van 90,8% van de totale Europese internetdoelgroep. De Microsoft-sites eindigden op de tweede plaats met 272,8 miljoen bezoekers (75,0% bereik), gevolgd door Facebook op de derde plaats met 234,6 miljoen bezoekers (64,5% bereik).
Facebook.com was goed voor de meeste pageviews in maart met 109,9 miljard, dit is 11,3 procent van alle pagina’s die in maart bekeken zijn. De sites van Google eindigden als tweede met 94,8 miljard pageviews, gevolgd door Vkontakte met 33,1 miljard pageviews.
Verder lezen over Europa
Lifestyle29.04.2024
De beste routes in Noord-Europa voor reizen in de lente
De voordelen van reizen met de autoOnline26.04.2024
Webshop Shein moet oppassen met namaakkleding door EU-regels
Marketing01.04.2024
Microsoft gaat het doen: Teams en Office scheiden
Technology28.03.2024
De grootste hyperloop van Europa ligt in Nederland
Mobile21.03.2024
De EU doet onderzoek naar Apple’s keuzes voor de App Store
Online11.03.2024
Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden
Technology05.03.2024
Europa geeft Apple gigaboete van 1,84 miljard door Spotify
Social Media19.02.2024