Online02.06.2010

TIPs voor IAM’10 2 juni: welke sessies je zeker moet volgen #iam10 #marcom


tips-voor-iam-10-2-juni-welke-sessies-je.jpg
tips-voor-iam-10-2-juni-welke-sessies-je.jpg

Morgen (donderdag 3 juni 2010) ben ik als docent namens Beeckestijn Business School om 13.45 spreker op IAM’10 (onderdeel van Marcom) in de RAI te Amsterdam. Het IAM begint net als Marcom vandaag, 2 juni 2010. Geïnspireerd door het HOM zal ik spreken over de b*llsh*t, de #fails maar vooral ook de #tips van sociale media anno 2010 (Tweet jouw vragen en opmerkingen naar @onlinemarkeer). Waar een aanbod van 60 sprekers zeer zekers een luxeprobleem is, kreeg ik via Twitter de vraag: ‘Wélke sessies moeten wij nu volgen in dit grootse aanbod van sessies?’

Míjn tips voor vandaag 2 juni:

IAM ’10 WOENSDAG 2 JUNI 2010, tips:

-10.30-11.00 Seminarruimte 6, Bram Alkema met ‘Hoe win ik de spinawards in 10 stappen ?’  Dit is een gedreven spreker die inSPIReert

-11.45-12.25 Seminarruimte 3, Online Marcom: Evolutie of revolutie? Door Igor Beuker, een bewogen spreker en ervaren internetondernemer met uitgesproken visie 

** LUNCH, Twitteren, wat fotocontent delen en standaanbieders bekijken **

-13.00-13.30 Seminarruimte 3, Egbert Jan van Bel, de auteur van bestseller Kloteklanten (2.0) legt uit waarmee online succes begint: een pakkend Digitaal Marketingplan 

-14.30-15.00 Seminarruimte 4 Toekomstverwachtingen van SEO door bureau Clearsense, SEO verandert lente-zomer 2010 snel en is sterk onder invloed van contentstrategie en sociale media. Een múst!

-15.00-16.40 Seminarruimte 6, Online Marketing in vogelvlucht, IAB, in 1,5 uur de cijfers, trends en meer ontwikkelingen die elke marketeer moet kennen

Have fun en deel eventueel onder deze post jouw ervaringen van MARCOM en IAM’10! Wellicht zie ik je morgen 13.45 Seminarruimte 3. Neem je zwemkleding mee.

Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.