Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Internet wordt steeds belangrijker, per dag besteden we al zo’n 80 minuten aan het medium, tegenover zo’n 136 minuten aan televisie.
Om ook met je programma’s of commercials online aanwezig te zijn zorgen steeds meer bedrijven de mogelijkheid om een Youtube kanaal in te richten. Een van de voorbeelden is bijvoorbeeld het channel van Centraal Beheer. Maar dan moet het wel mogelijk zijn. Lang heeft de BBC het niet toegestaan om hun beelden te plaatsen op YouTube. Maar ze zijn toch gezwicht en inmiddels heeft ook het populaire TopGear een eigen channel op Youtube gekregen.
Simon Danker, director Digital Media voor BBC Worldwide: “Top Gear has a massive audience across the globe so we thought it was time it had its own place on YouTube. The BBC Worldwide YouTube channel has already proven its value to users, having generated millions of views since its launch in March last year.
We’re now expanding our portfolio of YouTube channels to reflect the massive online popularity of certain programme brands and to give fans of shows like Top Gear a dedicated destination on YouTube.“
Verder lezen over YouTube
Video08.04.2024
10 populaire wetenschap-YouTubers die je zeker moet volgen
Social Media06.04.2024
Deze week viral: New York, Greta Thunberg en boze buren
Gaming18.03.2024
YouTube-reeks duikt in de Metal Gear-geschiedenis
Video18.03.2024
Hoe Youtube creators wil helpen gewijzigde inhoud met AI bekend te maken
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Social Media30.01.2024
TikTok wil dat je horizontale video’s gaat maken
Online19.01.2024
Op deze website spenderen mensen de meeste tijd
Social Media12.01.2024