De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Volgens cijfers van de Stichting Internet Reclame (STIR) is het bereik van MSN.nl in juni voor de vierde achtereenvolgende maand gegroeid tot ruim 4,3 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder.
Daarmee blijft MSN.nl het meest bezochte sociaal entertainment netwerk in Nederland en heeft het netwerk het op vier na grootste bereik van alle Nederlandse internetbestemmingen.
Volgens MSN.nl is deze stijging vooral te danken aan de investering in interactieve content en premium video content.
Op deze manier wordt er optimaal ingespeeld op de steeds toenemende behoefte aan ‘snackable’ entertainment bij de consument.
Volgende cijfers van STIR is het bereik de afgelopen vier maanden gegroeid van 3.903.000 in februari tot 4.302.000 in juni. In Juli 2007 was het bereik nog 2.660.000.
Verder lezen over Microsoft
Social Media16.04.2024
Dit zijn volgens LinkedIn de beste bedrijven voor carrièreontwikkeling in 2024
Online11.04.2024
Windows 11 wordt voorzien van meer reclame
Gaming05.04.2024
Xbox krijgt een AI-chatbot die nu al tegenvalt
Technology01.04.2024
Tijdmachine: Microsoft Bob was Microsoft voor beginners
Marketing01.04.2024
Microsoft gaat het doen: Teams en Office scheiden
Gaming28.03.2024
Komt er een witte, discloze Xbox Series X?
Online14.03.2024
Microsoft Teams verenigt eindelijk privé en zakelijk gebruik
Online12.03.2024
5 toffe dingen die je kunt doen met Microsoft Designer
Verder lezen over MSN
Online16.10.2023
Tijdmachine: MSN Messenger maakte alle ouders boos
Mobile12.12.2014
MSN-apps voor iOS en Android beschikbaar in Nederland
Nieuws30.09.2014
Vernieuwd MSN-platform morgen live in Nederland
Online08.09.2014
Dit is het nieuwe MSN platform
beta-versieOnline31.08.2014
De langzame dood van MSN Messenger
Technology30.01.2013
MSN.nl geoptimaliseerd voor smartphone en tabletgebruik
Technology07.11.2012
Microsoft bevestigt samengaan Windows Live Messenger en Skype
Technology26.03.2012
Windows Live Messenger blokkeert Pirate Bay links
Verder lezen over Stir
Advertising04.06.2013
comScore breidt Audience Measurement in Nederland uit
Online21.03.2012
JIC STIR : Surfvolume in 2011 met 18% gegroeid
Online01.07.2011
STIR in zee met comScore en Intomart GfK voor nieuw bereiksonderzoek
Online17.03.2011
STIR publiceert Internet Marktmonitor 2010
Online07.09.2010
Nederlanders zijn langer online
Online21.02.2010
STIR Internet Marktmonitor 2009
Online13.07.2009
Nieuwe Directie voor JIC STIR
Online17.05.2009