Online puinhoop ABN AMRO

Vorig artikel Volgend artikel
1193393426abn_amro_contact

Het is misschien niet helemaal eerlijk om te klagen over ABN AMRO op het moment met alle veranderingen die er intern zijn, maar ik als trouwe klant verwacht gewoon dat ik wel gewoon mijn bankzaken kan blijven doen.

Helaas is het internetbankieren bij ABN AMRO al 2 dagen een puinhoop. Gisteren was de dienst offline door een technisch mankement, maar vandaag is het nog steeds bittere troef. Pas na minstens 10 keer proberen lukt het me eindelijk om door de inlogprocedure te komen. Maar gelukkig werkt het nu wel enigszins naar behoren. Maar goed, ik als internet savvy mannetje weet dat de techniek soms lastig kan zijn dus ala. Maar als ik vervolgens een mailtje met een klacht wil sturen en op “contact” druk, kan deze pagina niet worden gevonden. Toch vreemd, zo’n directe, niet werkende link. Misschien dan via de sitemap? Maar inderdaad, ook die wordt niet gevonden.

Na al het geharrewar rond de verkoop van de bank, geeft dit mij zeker geen hernieuwd vertrouwen...

Martijn Reintjes

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies