De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
ClearSense, een onderdeel van advertentie concern Truvo (voorheen World Directories), kondigt een strategische alliantie aan met het Amerikaanse Optimost. De samenwerking richt zich op het verbeteren van conversies in online klantinteractie (o.a. landingpages, product- en/of registratiepagina’s)
Met de overeenkomst combineren de partijen de marktdekking van ClearSense en de software van Optimost om bedrijven in met name de Benelux de mogelijkheid te bieden hun online conversies te doen toenemen.
De technologie van het Amerikaanse bedrijf optimaliseert de testpagina automatisch door succesvolle combinaties van de verschillende variabelen in tekst, aanbiedingen, layouts of structuren in de site in te zetten . In het tonen van de verschillende testpagina’s kan rekening worden gehouden met het tijdstip van bezoek, de herkomst van de nieuwe of terugkerende bezoekers.
In de Benelux is ClearSense exclusief partner in het aanbieden van de techniek van Optimost.
Verder lezen over Software
Technology29.04.2024
Hoe optimaliseer je bedrijfsprocessen voor maximale efficiëntie en concurrentievoordeel?
Online29.04.2024
Veelgemaakte fouten bij het bouwen van een website en hoe ze te vermijden
Cybercrime15.04.2024
Bescherm jij je online identiteit wel genoeg?
Video10.04.2024
Dit is Google Vids – de nieuwe Workspace app
Technology28.03.2024
Hoe gepersonaliseerde software innovatie aandrijft
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Automotive06.03.2024
Zo’n 1.000 Xpeng-eigenaren gaan een bètatest doen
Zou jij gaan rondrijden in een auto met test software?DC Business22.02.2024