De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De Nederlandse thuiswinkelmarkt (verkopen via internet, catalogi, post, telefoon, et cetera) is in 2005 gestegen naar € 3,26 miljard, een stijging van 14,6 procent ten opzichte van het jaar daarvoor.
Van de € 3,26 miljard omzet werd € 2,21 miljard via internet verkocht, een stijging van 32 procent ten opzichte van 2004. In de overige kanalen catalogi, post, telefoon, etc. daalde omzet naar€ 1,05 miljard, een daling van 10,2 procent ten opzichte van 2004.
De omzetstijging in de thuiswinkelbranche in 2005 is met ruim 14,6 procent (tegen 13,2 procent in 2004) opvallend te noemen in vergelijk met de omzet ontwikkeling in de detailhandel, die volgens CBS in 2005 daalde met 0,2 procent (tegen -2,1 in 2004). Het aandeel thuiswinkelen van de detailhandel stijgt in 2005 naar 4,12
De cijfers voor verkopen op afstand, waarin alle verkoopkanalen gemeten zijn, maken onderdeel uit van de Thuiswinkel Markt Monitor en zijn tot stand gekomen in nauwe samenwerking met Blauw Research en mede gebaseerd op cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek. De meer dan 300 leden van de branchevereniging Thuiswinkel.org vertegenwoordigen zo’n 80 procent van de totale Nederlandse thuiswinkelmarkt. via Adformatie
NB: Google Doodle voor de fun 🙂
Verder lezen over Google
Video10.04.2024
Dit is Google Vids – de nieuwe Workspace app
Search04.04.2024
Google’s zoekmachine gaat geld kosten en dat komt door AI
Search07.03.2024
SEO-tip: 5 dingen die veranderen in de Google-zoekmachine
Coffee corner29.02.2024
Google komt met koddige schrikkeljaar-Doodle
Online22.02.2024
Google onthult na teasen nieuwe loginpagina: amper anders
Gadgets31.01.2024
Waarom een Fitbit gebruiken steeds onaantrekkelijker wordt
Mobile29.01.2024
De meest voorkomende reparaties aan een Google Pixel (en hoe je ze kunt voorkomen)
Online19.01.2024