![new dc](https://dutchcowboys.nl/wp-content/uploads/2024/04/cropped-logo-new-dc-100x100.png)
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De lijn tussen online reclame en off-line reclame vertroebelt. eMarketer schat dat dit jaar de online videoadvertentie uitgaven in de VS de $775 miljoen bereiken die van daaruit verder zullen groeien.
“At 89%, 2007 will show the greatest year-over-year growth for US online video advertising. Coming from such a small base, however, makes this high rate relatively easy to attain.”
De belangrijkere indicatoren komen in de loop van de volgende 4 jaar, bestdingen zullen ieder jaar toe blijven nemen met 39% en meer.
Maar als we deze hoge groeipercentages in perspectief plaatsen, dan blijkt dat video slechts 3,6% is van de totale online advertentie uitgaven dit jaar. Zelfs tegen 2011, wanneer de videoadvertenties op het Web alledaags zullen zijn, zullen minder dan 10% van de jaarlijkse bestedingen aan het video-formaat gewijd worden.
“Looking over the numbers, it is not difficult to see how even a small shift in TV ad spending will be a driving force in overall Internet ad spending gains,” aldus David Hallerman, eMarketer Senior Analyst en de auteur van Video Advertising Online: Spending and Audience.
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Verder lezen over Chat
Social Media28.06.2024
Gaming12.03.2024
Online11.01.2024
Gaming02.01.2024
Online20.11.2023
Online06.11.2023
Online16.10.2023
DC Business27.09.2023
Verder lezen over Reclame
Advertising22.07.2024
Entertainment13.05.2024
Gadgets10.05.2024
Advertising26.04.2024
Nieuws05.02.2024
Entertainment07.09.2023
Marketing23.08.2023
Social Media17.08.2023