Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Update: de actie heeft al meer dan 1 miljoen euro opgebracht!
De 6-jarige Tijn is ongeneeslijk ziek en stond vandaag samen met zijn vader voor het Glazen Huis in Breda met een laatste wens. Voor Serious Request wil hij geld ophalen door zijn nagels (en die van heel veel anderen) te lakken.
“Er zijn mensen die het slechter hebben.” En daarom is hij samen met zijn vader de actie Lak-Aan begonnen. Een beetje het idee van de Ice Bucket Challenge. Lak je nagels, doneer een euro en daag 3 anderen uit.
Nagels lakken in het Glazen Huis
Frank en Domien adopteerden de actie en nodigde Tijn uit om in het Glazen Huis de nagels van de 3FM DJ’s te gaan lakken. Inmiddels loopt half Breda rond met gekleurde nagels. En begint het ook online, vooral op Twitter, een flinke impact te hebben. Met nog enkele dagen te gaan is dit nu al dé actie van Serious Request.
Op moment van schrijven staat de teller op de actie-pagina van Tijn al op bijna 260.000 euro. En zijn er steeds meer BN’ers die meedoen met de actie!
Back to reality
Tijn geniet volop van alle aandacht, aldus vader Gerrit Kolsteren. Maar toch krijgen ze morgen weer met de realiteit te maken. Dan heeft Tijn een belangrijke afspraak in het ziekenhuis.
[Afbeelding © @Domien]
Verder lezen over Viral
Social Media13.04.2024
Deze week viral: een paleisje, Boer Harm en de Zweedse prins
Social Media06.04.2024
Deze week viral: New York, Greta Thunberg en boze buren
Social Media31.03.2024
Deze week viral: vriendelijke voetballers en verwarde pup
Social Media23.03.2024
Deze week viral: Drentse Beyoncé en Star Wars op Empire State
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media10.03.2024
Deze week viral: nieuwe Mario-animatiefilm en de baby van Messi
Social Media03.03.2024
Deze week viral: broccoli, doventolk en ijsvogels
Social Media01.03.2024