Nieuws01.07.2016

De DC Daily van 1 juli 2016


In de DC Daily vind je leuke, nieuwe, opvallende, interessante en niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van vandaag, 1 juli 2016.

Grappige opmerking op Twitter van T-Mobile

T-Mobile reageert gevat op een foto die via Twitter naar de social media afdeling van het bedrijf gestuurd wordt, namelijk een foto van een condoom. T-Mobile reageert: Dat is sluikreclame voor de Altijd Veiling Online-bundel. Het gesprek krijgt een vervolg en beide partijen reageren erg grappig!

Marco Polo seizoen 2 op Netflix

Vanaf vandaag staat het tweede seizoen van Marco Polo op Netflix! Begin januari werd bekend gemaakt dat er een tweede seizoen aan kwam, en in april werd het duidelijk dat 1 juli de datum was waarop het seizoen zou verschijnen. Het tweede seizoen heeft 10 afleveringen. Dat wordt bingewatchen dit weekend!

2016 kan natste jaar ooit worden

Volgens meteorologen kan 2016 zomaar uitgroeien tot het natste jaar ooit gemeten. De eerste helft van dit jaar was warm en vooral erg nat. In De Bilt viel er 530 millimeter neerslag en normaal gesproken is dat zo’n 360 milliliter. Alleen in 1998 waren de eerste zes maanden natter dan nu.

natste-jaar-2016
natste-jaar-2016

Nieuwe videoclip Rihanna voor Star Trek Beyond

Dit is de videoclip van Rihanna voor het lied Sledgehammer, het officiële lied van de nieuwe Star Trek film. Bekijk hem hier!

rihanna-star-trek-header
rihanna-star-trek-header

Skydiver raakt parachute kwijt

Een skydiver beleeft de grootste angst ooit: hij raakt zijn hoofdparachute kwijt door een linetwist. Alles lijkt goed te gaan, totdat hij zijn parachute opent. “I lost my main parachute and freebag but did have a successful landing and got to deliver the game ball to the official,” schrijft Herndon op Facebook.

Vernieuwde Lounge 2 op Schiphol

Kossmann.dejong heeft het compleet nieuwe interieur ontworpen van de nieuwe Lounge 2 op Amsterdam Airport Schiphol. In Lounge 2 zijn interieur en architectuur volledig geïntegreerd ontworpen. Rondom een centraal plein zijn zeven verschillende belevingswerelden gecreëerd, te weten Luxury,Family, Travel & Culture, Modern Dutch, See Buy Fly, Fashion & Lifestyle en Care & Wellness.

lounge-2-schiphol
lounge-2-schiphol