KPN komt met alles-in-één oplossing voor het MKB

Vorig artikel Volgend artikel
KPN komt met alles-in-één oplossing voor het MKB

Ondernemers zien hun bedrijven geconfronteerd met toenemende verwachtingen en mogelijkheden van technologie welke invloed hebben op hun klanten, medewerkers, leveranciers en partners. Bereikbaarheid, gemengd privé en zakelijk gebruik van smartphones, tablets en laptops, en ook de ontwikkeling van Cloudopslag bieden mogelijkheden, maar kunnen voor MKB-bedrijven ook de complexiteit van het ondernemen vergroten.

KPN gaat daarom MKB-bedrijven vanaf juni de mogelijkheid bieden om de verantwoordelijkheid voor de totale communicatie- en ICT systemen bij KPN onder te brengen. Het betreft een geïntegreerde oplossing voor vaste en mobiele telefonie en ICT, die hiermee inzicht, overzicht en eenvoud biedt aan ondernemers.

Met KPN ÉÉN krijgt de ondernemer dan ook één aanspreekpunt, één contract, één helpdesk, één factuur en één online beheerportal. John van Vianen, directeur KPN Zakelijke Markt, hierover: “Continuïteit in dienstverlening en bereikbaarheid zijn cruciaal. Dat weet iedere ondernemer. Of het nu bellen en gebeld kunnen worden betreft, of online bestellingen kunnen ontvangen en verwerken, voor de MKB'er telt ieder klantcontact en iedere opdracht. KPN wil het voor de MKB'er eenvoudiger maken en een betrouwbare partner zijn die de zorg overneemt van het beheer en onderhoud van ICT en telefonie. Want dan kunnen zij zich concentreren op het echte ondernemen, toch de kurk waar de Nederlandse economie op drijft.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies