Mobile22.03.2012

Mobile Media & Marketing Awards 2012: cases mogen worden ingezonden


Op dinsdag 8 mei vindt de jaarlijkse award-show Mobile Media & Marketing Awards (MMMA) plaats in de Beurs van Berlage. Het is dé award-show voor de mobiele industrie in Nederland. Tijdens de MMMA worden de beste voorbeelden van mobile marketing, mobile publishing envan mobiele bedrijfs-toepassingen beoordeeld en beloond, door een onafhankelijke vakjury.

De MMMA is dit jaar het slotprogramma van de Mobile Convention. De MMMA heeft als doel succesvolle mobiele initiatieven de aandacht te geven die ze verdienen. Winnaars van vorig jaar waren onder andere KLM, Albert Heijn, Autoweek, Audi, Rabobank en Buienradar.

mobile-media-marketing-awards-2012-cases.jpg
mobile-media-marketing-awards-2012-cases.jpg

Voor de MMMA 2012 kunnen vanaf nu cases worden ingezonden door adverteerders, uitgevers, bureaus en andere organisaties. Er kan werk voor 5 verschillende categorieën worden ingezonden:

  • Mobile Marketer of the Year
  • Best Mobile Interaction Platform – Advertisers
  • Best Mobile Interaction Platform – Publishers/broadcasters
  • Best Mobile Advertising Campaign
  • Best Mobile Business Platform

Voor iedere categorie is een vakjury samengesteld, bestaande uit drie onpartijdige (mobiele) experts die op een objectieve manier alle cases beoordelen aan de hand van strenge criteria. Deze vakjury selecteert uit alle inzendingen binnen een categorie maximaal 5 nominaties. Uit deze nominaties kiest de MMMA hoofdjury de uiteindelijke winnaars van de MMMA 2012. Deadline voor de inzending is maandag 24 april 2012, 12.00 uur, via MMMA.nl.

De nominaties worden in de week van 30 april 2012 bekend gemaakt. Een onafhankelijke hoofdjury kiest uit deze genomineerden de winnaars. Er zijn geen kosten verbonden aan de inschrijving. De MMMA uitreiking vindt plaats tijdens de Mobile Convention op 8 mei 2012. Toegang tot de MMMA uitreiking is gratis maar u moet zich wel voor het evenement aanmelden.