Het ontwikkelen van een perfect logo is ontzettend lastig. Het moet bij je bedrijf passen, er goed uitzien en ook nog eens tijdloos zijn. Toch veranderen logo's vaak naar mate de tijd verstrijkt. Dan past het logo gewoon niet meer bij het bedrijf of is het toch niet zo geweldig als je dacht.
Dat is ook terug te zien bij de onderstaande bedrijven. Bekijk hieronder de transformaties die logo's van onder andere Twitter en Audi de afgelopen jaren hebben doorgemaakt!
1. Apple
2. Firefox
3. Starbucks
4. Lego
5. Volkswagen
6. Nokia
7. Nintendo
8. Coca Cola
9. Canon
10. Ford
11. KFC
12. Playboy
13. Twitter
14. Shell
15. McDonalds
16. Ikea
17. Pepsi
18. Nestle
19. Microsoft
20. Audi
21. Dell
Bron: Bored Panda
Sophie de Kok
Sophie studeert Journalistiek in Tilburg. Ze is dol op sushi en notitieboekjes. Ze schrijft het liefst over Kickstarter campagnes en blogt voor DutchCowboys,...