Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Verschillende corporate partners van PICNIC ‘06-Cross Media Week nodigen technologiebedrijven uit hun producten en diensten te demonstreren tijdens PICNIC ’06, eind september in Amsterdam.
De ‘Open Call for Technology Demos’ wordt gedaan door UPC/chellomedia/Liberty Global, Rabobank, KLM, Sanoma Uitgevers, ilse media en Lost Boys. Deze bedrijven houden zich actief bezig met cross media en zijn op zoek naar leveranciers van technologieën als social networking, viral marketing, IPTV, vlogging, gaming en/of RSS.
“Als belangrijke spelers op het gebied van breedband communicatie zijn UPC en chellomedia constant op zoek naar samenwerkingsverbanden met partners om onze service en content-aanbod te vergroten”, zegt Erik Jan Gelink, Marketing Director van UPC, één van de PICNIC ’06 corporate partners die meedoet aan de ‘open call’. “De PICNIC ’06 ‘Open Call for Technology Demos’ is voor ons een creatieve en nuttige manier om contact te leggen met een brede kring van internationale technologie-, multimedia- en content-bedrijven.”
Geïnteresseerde technologiebedrijven kunnen zich inschrijven middels een online formulier op de PICNIC ’06 website. Aan de hand van deze informatie selecteren vertegenwoordigers van de betrokken bedrijven een aantal inschrijvingen voor een persoonlijke demonstratie tijdens PICNIC ’06 op woensdag 27 september
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022
8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie
Media monitoring inzetten voor optimaal inzicht over je merkVerder lezen over RSS
Online10.01.2024
2024: Zijn RSS-feeds terug van weggeweest?
Media29.03.2013
Netvibes als vervanger iGoogle en Google Reader
Online17.03.2013
Feedly profiteert van het verdwijnen van Google Reader
Technology16.03.2013
Ook Google’s RSS Subscription Browser extensie verdwijnt
Technology14.03.2013
Alternatieven voor Google Reader
Technology14.03.2013
Google stopt met Google Reader
Media16.01.2013
De website van Aaron Swartz leeft nog
Online27.03.2010
Twitterfeed of toch Dlvr.it ?
Verder lezen over Viral
Search10.12.2024
Trending: dit zochten we meer dan ooit op Google in 2024
Social Media10.12.2024
‘Zonder TikTok verliezen bedrijven 1 miljard in een maand’
Metaverse09.12.2024
Viral-sensatie Hawk Tuah Girl moet mogelijk de gevangenis in
Social Media05.12.2024
Pakjesavond! De leukste inhakers rondom Sinterklaas
Social Media01.12.2024
Deze Week Viral: de koffer in, sloppenmode en meer
Social Media24.11.2024
Deze week viral: Strava Art, sneeuwdomino met auto’s en meer
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media10.11.2024