11.09.2006
Media

Open Call for Technology Demos

By: Henk de Hooge

BlogMedia
1157964466poster-in-amsterdamrgb.jpg
1157964466poster-in-amsterdamrgb.jpg

Verschillende corporate partners van PICNIC ‘06-Cross Media Week nodigen technologiebedrijven uit hun producten en diensten te demonstreren tijdens PICNIC ’06, eind september in Amsterdam.

De ‘Open Call for Technology Demos’ wordt gedaan door UPC/chellomedia/Liberty Global, Rabobank, KLM, Sanoma Uitgevers, ilse media en Lost Boys. Deze bedrijven houden zich actief bezig met cross media en zijn op zoek naar leveranciers van technologieën als social networking, viral marketing, IPTV, vlogging, gaming en/of RSS.

“Als belangrijke spelers op het gebied van breedband communicatie zijn UPC en chellomedia constant op zoek naar samenwerkingsverbanden met partners om onze service en content-aanbod te vergroten”, zegt Erik Jan Gelink, Marketing Director van UPC, één van de PICNIC ’06 corporate partners die meedoet aan de ‘open call’. “De PICNIC ’06 ‘Open Call for Technology Demos’ is voor ons een creatieve en nuttige manier om contact te leggen met een brede kring van internationale technologie-, multimedia- en content-bedrijven.”

Geïnteresseerde technologiebedrijven kunnen zich inschrijven middels een online formulier op de PICNIC ’06 website. Aan de hand van deze informatie selecteren vertegenwoordigers van de betrokken bedrijven een aantal inschrijvingen voor een persoonlijke demonstratie tijdens PICNIC ’06 op woensdag 27 september

Share this post