De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Het begint dringen te worden, bij die merken die weblogs willen inzetten in hun marketingcommunicatiemix. Maar eerlijk gezegd zijn er meer merken die de plank misslaan, dan merken die snappen hoe de doelgroep te beraken.
Het Zweedse wodka merk Svedka heeft de pretentie te laten zien dat branded weblogs wel degelijk goed kunnen zijn. Mijn eerste indruk is dat het er authentiek en goed uitziet.
Daarnaast is er een grote relevantie met hun merk en merkwaarde. Het blog wil de bezoekers meenemen naar de donkere kant van het uitgaansleven.
De baas zelf aan het woord van Svedka: Our intention for GardenOfSweden.com is to be one of the first branded weblogs to get it right,” says Guillaume Cuvelier, managing director of Svedka. “This is not about banner ads, but about bringing our brand’s point of view and perspective on the world to life through branded content.”
Verder lezen over Weblog
Online24.10.2024
Je kunt geld verdienen met je WordPress-blog met betaalmuur
Online30.09.2024
WordPress heeft problemen: dit is wat je ervan merkt
Online19.09.2023
WordPress maakt een grote sprong: linkt nu met Mastodon
But first, fediverse.Social Media02.05.2023
WordPress-gebruiker? Je kunt je posts niet meer tweeten
Search13.03.2023
Zo maak je een succesvolle SEO-proof contentstrategie in 2023
Online01.06.2021
Wix lanceert tool om het web voor iedereen toegankelijk te maken
Search24.09.2020
Core Web Vitals update: dit moet je weten!
DC Business31.07.2020