De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Twentieth Century Fox is een samenwerking met YouTube aangegaan voor de lancering van het avonturen epos Avatar. Hiermee krijgen power users van YouTube toegang tot de wereldpremière van de film om daar ook rechtstreeks verslag van te doen op YouTube. Direct na het evenement zal in een record aantal landen, een unieke paginagrote Avatar-masthead advertentie op de homepage van YouTube staan
Avatar combineert de visionaire 3D filmtechniek en storytelling van James Cameron met een baanbrekende cineastische ervaring. De film gaat vandaag in het Londense West End zijn wereldpremière beleven met de exclusieve steun van LG, dat het evenement sponsort voor de campagne met de lancering van een nieuwe mobile.
Drie power users van YouTube, DaveyBoyz , Paperlilies , en WhatAboutAdam, zullen net als traditionele omroepbedrijven live verslag doen van de première om fans een uniek kijkje in de keuken te bieden. 24 uur later zal een Avatar-advertentie met een 3,5 minuut durende trailer, in 15 landen op de homepage van YouTube staan .
De advertentie zal te zien zijn in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Rusland, Zweden, Mexico, Brazilië, Australië, Japan, Zuid-Korea en Hong Kong. Met de homepage take overs worden wereldwijd miljoenen YouTube gebruikers bereikt. De advertentie biedt onder meer links naar exclusieve YouTube-beelden van de première, Google Maps-technologie waarmee gebruikers de dichtstbijzijnde bioscoop kunnen vinden, Twitter-feeds en Facebook Share.
Bettina Sherick, Vice-President Digital Marketing van Twentieth Century Fox: “We hebben gemerkt hoezeer de film Avatar onder de internetgemeenschap leeft. Er is geen betere manier om deze cineastische ervaring te delen dan via ’s werelds grootste videowebsite. De power users van YouTube zullen een verfrissende kijk op dit unieke evenement bieden.”
Mascha Driessen, Head of YouTube & Display bij Google Nederland: “20th Century Fox staat alom bekend om de dynamische promotie van zijn films. Door de YouTube-gemeenschap exclusieve toegang te bieden tot de wereldpremière en vervolgens met de YouTube homepages wereldwijd deelgenoot laten worden met het fenomeen Avatar is echt uniek’.
Verder lezen over 3D
Entertainment03.09.2024
Mysteryland sluit af met een spectaculaire show: 600 drones verlichten de hemel
Eindshow met drones, vuurwerk, 3D-video, licht, muziek en zangTechnology08.02.2024
Immersive Tech: De toekomst van marketing is dichterbij dan je denkt
Gaming31.08.2023
Predator Helios 3D: Deze laptop kan 3D weergeven zonder bril
Technology24.02.2023
Eerste 3D geprinte raket gaat binnenkort de ruimte in
Technology30.12.2022
Meta koopt Belgisch bedrijf dat 3D-geprinte brilglazen maakt
Luxexcel kan glazen op sterkte printen voor slimme brillenEntertainment06.09.2022
Jaws is terug van nooit weggeweest
Nieuws14.01.2021
3D simulatie game helpt zorgpersoneel te oefenen met vaccineren
Startups30.07.2020
Startup gebruikt AI voor het printen van je leukste foto in 3D
Verder lezen over YouTube
Entertainment26.11.2024
MrBeast brengt zijn YouTube-faam naar Prime met Squid Game-show
Video13.11.2024
YouTube wordt een deejay en gaat muziek aan elkaar mixen
Online06.11.2024
Veel computer-influencers zijn weinig meer dan pseudo-experts
Video18.10.2024
YouTube test weer Lite-abonnement, maar juich niet te vroeg
Artificial Intelligence15.10.2024
YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI
Video04.10.2024
Alle nieuwe YouTube-video’s korter dan 3 minuten heten Shorts
Video20.09.2024
Eén van de meest gepushte streamingabonnementen wordt duurder
Social Media19.09.2024