Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Stel je voor, je bent nietsvermoedend aan het shoppen en ineens verdwijnt de vloer in de muur, waardoor je tegen de muur op moet klimmen om niet naar beneden te vallen. Het klinkt bizar, dat is het ook. Maar bij een Zuid-Koreaanse winkel van The North Face is dit daadwerkelijk gebeurd.
The North Face besloot een leuk spelletje te spelen met klanten in de winkel, samen met het creatieve bureau Innored creëerde ze een unieke pop-up winkel dat een verrassing voor de shoppers in petto had. Uit het niets begon de vloer te bewegen en verdween de vloer in de muur, de klanten werden gedwongen richting de muren te lopen en uiteindelijk de muur op te klimmen. Maar wat doe je dan? Blijf je dan op de muur staan?
Verder lezen over Viral Marketing
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
DC Business30.11.2021
Een iconische Black Friday
DC Business13.09.2021